Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Facebook“ parduos jūsų naršymo internete istoriją, kad galėtų rodyti reklamas

„Facebook“ apie savo vartotojus gali sužinoti labai daug vien iš to, ką jie veikia socialiniame tinkle – jų lytį, amžių, darbo vietą, pomėgius, ir visą šią informaciją naudoja tam, kad padėtų bendrovėms jums parduoti prekes ar paslaugas. O netrukus socialinis tinklas reklamos tikslais panaudos ir informaciją apie tai, kur naršote ir neprisijungęs prie „Facebook“, skelbia Mashable.com.
„Facebook“ reklamos tikslais naudos duomenis apie „Patinka“ paspaudimus
„Facebook“ reklamos tikslais naudos duomenis apie „Patinka“ paspaudimus / Scanpix nuotr.

„Facebook“ pranešė, kad greitai pradės naudoti duomenis, surinktus jums spaudžiant „Patinka“ ir „Dalintis“ mygtukais, taip pat ir kitas valdikliais, kurie yra milijonuose įvairių tinklalapių ir aplikacijų. Visa tai bus daroma tam, kad socialinis tinklas galėtų suasmeninti jums rodomas reklamas.

„Facebook“„Patinka“ paspaudimų duomenis ėmė ruošti dar 2010 metais. „Patinka“ funkcijos viduje buvo įterptas kodo fragmentas.

Pakeitimai įsigalios jau nuo kito mėnesio.

Jei visa tai susumuosime su dabar „Facebook“ jau turima informacija apie mus – profilio duomenimis ir veikla tarp „Facebook“ skaitmeninių sienų – reklamų kūrėjai apie mus žinos labai daug.

Apie tokį sumanymą socialinis tinklas oficialiai pranešė prieš kiek daugiau nei metus, o informaciją apie vartotojus aktyviai kaupė jau labai ilgą laiką.

„Facebook“ „Patinka“ paspaudimų duomenis ėmė ruošti dar 2010 metais. „Patinka“ funkcijos viduje buvo įterptas kodo fragmentas, kuris „liepdavo“ kiekvieno lankytojo naršyklei perduoti duomenis apie apsilankymą konkrečiame tinklalapyje socialinio tinklo serveriams, taip „Facebook“ suteikiant informacijos apie jūsų naršymo internete įpročius.

Socialinis tinklas jau buvo kaltintas dėl jo privatumo politikos, o privačių duomenų rinkimas patraukė vartotojų teisių gynėjų dėmesį. Tačiau „Facebook“ į tai nekreipė dėmesio, juos rinko toliau ir galiausiai pranešė, kad duomenys bus panaudoti jos reklamos algoritmuose.

Žinoma, „Facebook“ atstovai gindamiesi aiškina, kad jų surinkti duomenys nė kiek nesiskiria nuo kaupiamų kituose tinklalapiuose.

Tokie slapti sekimo įrankiai tinklalapiuose yra pagrindinis reklamų blokavimo programinės įrangos populiarumo augimas.

Jei esate nepatenkintas „Facebook“ sekimu ir tokia rinkodara, galite bent jau nesunkiai pakeisti nustatymus savo profilyje (Paspauskite viršutiniame dešiniame kampe esančią „spynutę“, pasirinkite „Žr. daugiau nustatymų“ ir kairiame šone pasirinkite „Ads“.)

Ten galėsite pakeisti ir „Facebook“ jums priskirtus reklamų nustatymus.  

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius