Dabar populiaru
Publikuota: 2012 sausio 19d. 11:19

„Facebook“ pristatė dešimtis naujų aplikacijų, kurios automatiškai skelbs klientų veiksmus kituose puslapiuose

Socialinis tinklas „Facebook“
Andriaus Ufarto/BFL nuotr. / Socialinis tinklas „Facebook“

„Facebook“ pristatė per 60 naujų aplikacijų, kurios leis socialiniame tinkle automatiškai skelbti veiksmus kituose tinklalapiuose ar paslaugose.

Jau dabar „Facebook“ galima naudoti aplikacijas, kurios praneša kitiems tinklo nariams, kokios muzikos žmogus klausosi (pvz., „Spotify“) ar kokius straipsnius jie skaito (pvz., „Yahoo News“).

Ketvirtadienį tokio pobūdžio aplikacijų skaičius smarkiai ūgtelėjo. Nuo šiol socialinio tinklo klientai gali automatiškai skelbti kiekvieną savo gyvenimo smulkmeną – kokį maistą jie yra valgę ar norėtų paragauti („FoodSpotting“), kur keliavo („TripAdvisor“), kokių renginių bilietus įsigijo („TicketMaster“) ir t.t.

Žinoma, klientams suteikiama galimybė pasirinkti, kas matys visus šiuos pranešimus.

Anot „Facebook“ atstovų, šios aplikacijos įneša gyvybės ir interaktyvumo į žmonių asmeninius puslapius (vadinamuosius „Timeline“). Visą aplikacijų sąrašą, jų aprašymus ir galimybes galite pamatyti čia (anglų k.).

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Mados infekcija

Eurovizija 2018

Sveikata

„Susitikime lauke“

Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT