Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Facebook“ siekia įregistruoti žodį „face“ prekiniu ženklu

Kompanijai „Facebook“ leista pradėti procedūras, kurios suteiktų galimybę bendrovei įregistruoti žodį „face“ (liet. veidas) prekiniu ženklu.
Kompanijos „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas.
Kompanijos „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas. / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Kompanija gavo „pranešimą apie leidimą“ pradėti prekinio ženklo registravimo procedūrą. Tai yra pirmas žingsnis, siekiant įregistruoti prekės ženklą, praneša Telegraph.co.uk. „Facebook“ dar turi per tris mėnesius susimokėti reikiamus administracinius mokesčius.

Jei procedūra vyks sklandžiai, „Facebook“ bus vienintelė kompanija, kuriai bus leidžiama naudoti žodį „face“ tokiame kontekste: „Telekomunikacijų paslaugos, būtent, interneto pokalbių ir elektroninių skelbimo lentų paslaugų teikimas, perduodant žinutes tarp kompiuterių vartotojų, kurios yra susiję su viešuoju interesu, socialinėmis ir pramoginėmis temomis.“

Pranešime taip pat rašoma, jog periodas, per kurį buvo galima ginčyti šį sprendimą, praėjo be keblumų, todėl nuspręsta leisti tęsti procedūrą.

Šiuo metu žodį „face“ „telekomunikacijų kontekste“ naudoja kompanija „Apple“ – jos telefoninių vaizdo pokalbių paslauga yra pavadinta „Facetime“. Ar jai reikės keisti šį prekės ženklą, jei „Facebook“ pasieks savo tikslą, kol kas nežinoma.

Socialiniai tinklai aktyviai saugo savo prekinius ženklus. Anksčiau šįmet „Facebook“ padavė į teismą mokytojų bendruomenės tinklalapį Teachbook.com (išvertus iš anglų kalbos „teach“ – mokyti) už tai, kad pavadinime yra panaudotas žodis „book“ (liet. knyga).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius