TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

„Gamescom 2013“: „PrimeSense“ – tarsi mažytis „Kinect“ bet kokiam išmaniajam įrenginiui

„PrimeSense“ sensorius gali sekti žmogaus judesius, matuoti atstumus tarp objektų, kurti jų trimačius atvaizdus ir t.t.
Žurnalo „GameON“ nuotr. / „PrimeSense“ sensorius gali sekti žmogaus judesius, matuoti atstumus tarp objektų, kurti jų trimačius atvaizdus ir t.t.
Šaltinis: GameOn.lt
0
A A

Didžiausioje Europoje žaidimų kūrėjams skirtoje konferencijoje „GDC Europe 2013“ gausu techninės ir programinės įrangos gamintojų. Įmonės varžosi dėl kūrėjų dėmesio, siūlydamos jau žinomus ir matytus, bet išmaniesiems įrenginiams pritaikytus sprendimus. Nuo sprendimų, sukuriančių įtikinamesnę įrenginio vibracijos funkciją, iki mianiatiūrinių, garsųjį „Kinect“ primenančių, judesį sekančių sensorių išmaniesiems įrenginiams.

Pasak tokio gaminio kūrėjų „PrimeSense“, jau rugsėjį rinką sudrebins ne vienas pranešimas apie judesį sekančių technologijų invaziją į išmaniuosius įrenginius, o 2014-aisiais šie įrenginiai pasieks ir mūsų namus. Kalbama ne tik apie išmaniuosius telefonus. Įsivaizduokite ateitį, kurioje viskas, nuo planšetinio kompiuterio iki televizoriaus, nuo TV priedėlio iki reklaminės afišos sustojime, turės populiariajam „Kinect“ prilygstančius ar net jį pranokstančius technologinius sprendimus.

Parodoje mes matėme ne tik patį sensorių, bet ir išbandėme keletą aplikacijų. „GDC Europe 2013“ skirta žaidimų kūrėjams, tad didžiausias „PrimeSense“ atstovų dėmesys buvo sutelktas būtent į žaidimų kūrimui skirtus sprendimus. Pavyzdžiui, mažą studiją ir menką finansavimą turintys kūrėjai gali įsigyti miniatiūrinį sensorių, prijungti jį prie bet kokio nešiojamojo kompiuterio ir, naudodami specialią programinę įrangą (pvz., „FaceShift“), susikurti mažą judesių ir veido mimikų sekimo laboratoriją. Tai leidžia kūrėjams perkelti į žaidimą realias animacijas ir veido išraiškas, į procesą investuojant vos kelis tūkstančius JAV dolerių.

„PrimeSense“ technologijos pravers ir virtualios realybės žaidimų kūrėjams, kadangi šis įrenginys puikiai atpažįsta ne tik žmogaus skeletą, bet ir visą jį supančią aplinką. Nukreipus planšetę į „OpenNI“ aljanso stendą (kuriame savo technologinius sprendimus demonstravo programinę įrangą kuriantys „PrimeSense“ partneriai), ekrane matomą vaizdą buvo galima peržiūrėti kaip nuotrauką, 3D aplinkoje ar išmatuoti atstumus tarp bet kurių ekrane matomų objektų. Šie įrankiai atveria visiškai naujas galimybes iki šiol standartines kameras naudojusiems žaidimų kūrėjams.

VIDEO: „PrimeSense“ – tarsi mažytis „Kinect“ bet kokiam išmaniajam įrenginiui

Be judesių jutiklio, „PrimeSense“ taip pat kuria ir „OpenNI“ programinę įrangą. Tai atvirojo kodo įrankiai, leidžiantys bet kuriam programuotojui kurti savo sprendimus šiai technologijai. „OpenNI SDK“ yra suderinamas su visais „PrimeSense“ įrenginiais („Kinect“, į kitus įrenginius montuojamais „Capri“ ar mažo nuotolio „Carmine“ sensoriais).

„PrimeSense“ bendrovė buvo įkurta 2005-aisiais, o 2010-aisiais ji tapo „Microsoft“ projekto „Natal“ partnere. Šis projektas vėliau virto dažnuose namuose esančiu „Kinect“ priedėliu „Xbox 360“ konsolei. Šiandien „PrimeSense“ teigia savo laboratorijose turį išmanesnius ir tobulesnius įrenginius net už naujausią „Kinect“ priedėlį ir visi šie įrenginiai yra optimizuojami montavimui į kitus įrenginius.

Nuotraukose ir vaizdo įraše matomi sensoriai tėra plastikinis kiautas. Tikrasis „PrimeSense“ produktas yra miniatiūrinis lustas, kurį mums taip pat pavyko nufotografuoti. Taigi jei ketinote naujinti ar įsigyti naujų išmaniųjų įrenginių, galbūt vertėtų palaukti, kol jie taps dar išmanesni?..

VIDEO: „PrimeSense“ – tarsi mažytis „Kinect“ bet kokiam išmaniajam įrenginiui
Pavadinimas
GameOn.lt
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Dakaras 2018

Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT