Apie atliktą tyrimą pranešė pati „Google“ savo oficialiajame bloge. Paaiškėjo, kad paieškos vartotojai ignoruoja greta paieškos rezultatų pridedamus paveikslėlius, jeigu rezultatai neatitinka jų lūkesčių. Tai yra vartotojai gautus rezultatus įvertina net nepažiūrėję į paveikslėlius. Dėl to po tyrimo atsisakyta idėjos iliustruoti rezultatus nedideliais paveikslėliais, kadangi jie niekam nerūpėjo.
„Google“ tyrė, kur žvelgia paieškos vartotojai. |
Tyrimo metu „Google“ įsitikino, kad vartotojai paieškos sistemos rezultatus pradeda peržvelgti nuo viršaus. Jų žvilgsnis slenka žemyn tol, kol aptinkamas tinkamas rezultatas arba nusprendžiama pakeisti paieškos raktažodžius ir ieškoti iš naujo.
„Google“ bloge paskelbtame paveikslėlyje atvaizduotas apibendrintas 34 tyrimo dalyvių žvilgsnių judėjimas. Kuo tamsiau nuspalvintas vienas ar kitas plotas, tuo ilgiau toje ekrano vietoje buvo sustojęs tyrimo dalyvių žvilgsnis. Tai leidžia manyti, kad daugelis vartotojų peržvelgia vos porą pirmųjų paieškos rezultatų ir niekada nežiūri į žemiau esančius.
„Google“ neslepia, kad tyrimo duomenys taip pat leido suprasti, kuriose ekrano vietose tikslingiausia dėti reklamą, kad ją pastebėtų vartotojai.