Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Google“ išsiaiškino, kur žiūri vartotojai

Kompanija „Google“ atliko tyrimą, kad sužinotų, į kurias ekrano vietas žiūri jos paieškos sistemos vartotojai. Tyrimas padėjo suprasti, kaip geriau atvaizduoti informaciją paieškos sistemos rezultatų lange.

Apie atliktą tyrimą pranešė pati „Google“ savo oficialiajame bloge. Paaiškėjo, kad paieškos vartotojai ignoruoja greta paieškos rezultatų pridedamus paveikslėlius, jeigu rezultatai neatitinka jų lūkesčių. Tai yra vartotojai gautus rezultatus įvertina net nepažiūrėję į paveikslėlius. Dėl to po tyrimo atsisakyta idėjos iliustruoti rezultatus nedideliais paveikslėliais, kadangi jie niekam nerūpėjo.

googleblog.blogspot.com nuotr./„Google“ tyrė, kur žvelgia paieškos vartotojai.
„Google“ tyrė, kur žvelgia paieškos vartotojai.

Tyrimo metu „Google“ įsitikino, kad vartotojai paieškos sistemos rezultatus pradeda peržvelgti nuo viršaus. Jų žvilgsnis slenka žemyn tol, kol aptinkamas tinkamas rezultatas arba nusprendžiama pakeisti paieškos raktažodžius ir ieškoti iš naujo.

„Google“ bloge paskelbtame paveikslėlyje atvaizduotas apibendrintas 34 tyrimo dalyvių žvilgsnių judėjimas. Kuo tamsiau nuspalvintas vienas ar kitas plotas, tuo ilgiau toje ekrano vietoje buvo sustojęs tyrimo dalyvių žvilgsnis. Tai leidžia manyti, kad daugelis vartotojų peržvelgia vos porą pirmųjų paieškos rezultatų ir niekada nežiūri į žemiau esančius.

„Google“ neslepia, kad tyrimo duomenys taip pat leido suprasti, kuriose ekrano vietose tikslingiausia dėti reklamą, kad ją pastebėtų vartotojai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius