Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota: 2021 spalio 5d. 09:34

Grįžtamasis ryšys: 3 išmanūs įrankiai, padėsiantys sulaukti jo iš klientų

Grįžtamasis ryšys: 3 išmanūs įrankiai, padėsiantys sulaukti jo iš klientų
Shutterstock nuotr. / Grįžtamasis ryšys: 3 išmanūs įrankiai, padėsiantys sulaukti jo iš klientų
Kiekvienas verslas siekia užtikrinti geriausią patirtį savo klientams, o lojalus klientas yra geriausias produkto ar paslaugos ambasadorius. Vis tik kartais pasitaiko situacijų, kai net ir įmonei labai stengiantis kuo kokybiškiau atlikti savo darbą, klientų nepasitenkinimų skaičius auga. Siekiant užbėgti tokiems įvykiams už akių, naudinga kuo anksčiau pradėti rinkti grįžtamąjį ryšį. Patarimais, kaip tą padaryti greitai ir lengvai, dalinasi „Bitės Profai“.

Taupydami jūsų laiką, kviečiame su turiniu susipažinti lengviau:

  • „Typeform“ rasite išsamių patarimų, kaip sukurti įtraukiančią apklausą, kurią klientai norėtų pildyti nuo pradžios iki pabaigos
  • „SurveySparrow“ – kūrybiškas apklausų kūrimo įrankis, siūlantis daugybę šablonų ir galimybę juos suasmeninti keičiant spalvas, šriftus ar pridedant nuotaikingų paveiksliukų
  • „SurveyMonkey“ labai paprasta naudotis – sukursite ir išsiųsite anketą klientams vos per kelias minutes


Daugiau apie įrankius, kurie padės gauti grįžtamąjį ryšį iš klientų, sužinokite toliau skaitydami šį straipsnį.

„Dažniausiai grįžtamajam ryšiui gauti iš klientų naudojamas būdas – internetinės apklausos, kurias lengva patalpinti tiek svetainėje, tiek išsiųsti el. paštu. Jei anksčiau jos buvo ilgos ir su daugybe sudėtingų klausimų, tai šiandieniniai įrankiai leidžia kurti ne tik trumpas, bet ir interaktyvias anketas. Jos nesunkiai leidžia išlaikyti kliento dėmesį iki pabaigos, o jus – gauti naudingų duomenų analizei“, – sako „Bitės Profė“ Agnė Adomaitytė.

„Typeform“ – ypač patiks pradedantiesiems

Shutterstock nuotr./Grįžtamasis ryšys: 3 išmanūs įrankiai, padėsiantys sulaukti jo iš klientų
Shutterstock nuotr./Grįžtamasis ryšys: 3 išmanūs įrankiai, padėsiantys sulaukti jo iš klientų

Surinkti klientų atsiliepimus ir išmatuoti jų pasitenkinimą aktualu daugeliui verslų, pavyzdžiui, turintiems elektroninę parduotuvę ar dirbantiems grožio versle. Vienas iš naudingų įrankių, kuris padės tai padaryti, yra „Typeform“.

„Gauti grįžtamąjį ryšį iš klientų nėra lengva, todėl jei jau paskatinote juos atsidaryti jūsų anketą, turite pasirūpinti, kad išlaikytumėte jų dėmesį iki pabaigos. „Typeform“ yra vienas iš geriausių būdų tą padaryti. Pirmiausia, juo labai paprasta naudotis. Tereiks pasirinkti vieną iš daugybės anketų šablonų, sukurti klausimus ir anketa pasidalinti svetainėje, socialiniuose tinkluose ar nusiųsti jos nuorodą el. paštu“, – pasakoja „Bitės“ išmaniųjų įrenginių ekspertė.

Norėdami anketą galėsite dar labiau suasmeninti keisdami spalvas, šriftus ar pridėdami paveiksliukų. Tad anketos bus interaktyvios ir, kas svarbiausia, nenuobodžios.

Verta paminėti, kad apsilankę „Typeform“ puslapyje, rasite labai daug naudingos informacijos, leisiančios maksimaliai išnaudoti programos galimybes. Ji ypač pravers tiems, kurie anketas kurs pirmą kartą. Pavyzdžiui, sužinosite daugiau apie skirtingų klausimų tipus. Taip pat rasite daugybę skirtingų klausimų pavyzdžių bei naudingų patarimų, tokių kaip viename klausime – viena mintis, leisiančių surinkti kuo daugiau atsakymų iš klientų.

„Gautus atsakymus lengvai išanalizuosite „Typeform“ ar „Excel“, „SPSS“ programose. Tad galėsite kurti ataskaitas ir išsiaiškinę problemines vietas, imtis priemonių klientų pasitenkinimui gerinti“, – pamini A. Adomaitytė.

Norint naudotis programėle, teks įsigyti prenumeratą, kuri kainuos 75 eurus per mėnesį užsisakant ją metams, arba 89 eurus per mėnesį, mokant kas mėnesį. Tiesa, prieš tai galėsite išbandyti paslaugą 14 dienų nemokamai ir įsitikinti, ar ji tenkina jūsų poreikius.

„SurveySparrow“ – klausimų biblioteka

Shutterstock nuotr./Grįžtamasis ryšys: 3 išmanūs įrankiai, padėsiantys sulaukti jo iš klientų
Shutterstock nuotr./Grįžtamasis ryšys: 3 išmanūs įrankiai, padėsiantys sulaukti jo iš klientų

Kitas labai naudingas įrankis klientų grįžtamajam ryšiui gauti ir įvertinti – „SurveySparrow“ („Android“ ir „iOS“). Priešingai nei anksčiau minėtame puslapyje, čia rasite ne tik patarimų, kaip kurti įtraukiančius klausimus, bet ir plačią jų biblioteką.

„Jau paruošti klausimai, kuriuos galėsite pridėti bet kuriame pasirinktame anketos šablone, padės sutaupyti daugybę laiko. Šablonus čia taip pat galėsite personalizuoti – pridėti įmonės logotipą, nuotraukų, keisti spalvas, mygtukų išdėstymą ar šriftą. Įdomu ir tai, kad „SurveySparrow“ leis kurti anketas su vaizdo įrašu fone ar pokalbių lange (angl. chatbot) iššokančias anketas. Jos sulaukia net 40 proc. daugiau atsakymų nei įprastos, nurodo apklausos kūrėjai“, – teigia „Bitės Profė“.

Gautus atsakymus galėsite filtruoti pagal datą, demografinius klientų rodiklius ir kita. Taip pat perkelti į „Excel“, „SPSS“ programas ir atlikti išsamesnę duomenų analizę. Labai naudinga, kad norėdami sužinoti, ar kažkas užpildė anketą, neturėsite nuolat tikrinti. Galėsite gauti pranešimą į savo el. pašto dėžutę vos klientas baigs pildyti anketą.

„Svarbu paminėti ir galimybę „SurveySparrow“ kurti anketas, kurios gali veikti ir be interneto (angl. Offline Survey). Jos ypač pravers vietose, kur interneto ryšys prastesnis, pavyzdžiui, vidury miško įkurtuose svečių nameliuose. Visi gautų atsakymų duomenys bus sinchronizuoti vos prisijungsite prie interneto“, – teigia A. Adomaitytė.

„SurveySparrow“ taip pat siūlo galimybę naudotis ja nemokamai, taip per mėnesį galėsite gauti iki 50 atsakymų iš klientų. Norėdami daugiau galimybių, turėsite įsigyti paslaugos prenumeratą, kuri priklausomai nuo pasirinkto plano, kainuos nuo 16,06 iki 83,87 eurų per mėnesį, užsisakant ją metams. Ir nuo 32,96 iki 168,19 eurų per mėnesį – ketvirčiui. Tam, kad įsitikintumėte, kad apklausų paslauga visiškai tenkina jūsų poreikius, iš pradžių galite išbandyti ją 14 dienų nemokamai.

„Norėdami išbandyti nemokamai, neturėsite įvesti savo mokėjimo kortelės duomenų. Tai ypač naudinga, nes kartais žmonės vengia jas išbandyti nemokamai, nes nerimauja, jog pasibaigus bandomajam laikotarpiui, pamirš jų atsisakyti ir pinigai bus automatiškai nuskaičiuoti nuo sąskaitos“, – teigia A. Adomaitytė.

„Bitės“ išmaniųjų įrenginių ekspertė primena, kad smulkus verslas yra patrauklus grobis programišiams. „Bitės Profai“ pataria, nuo ko pradėti rūpintis duomenų saugumu.

„SurveyMonkey“ – labai paprastas naudoti

Shutterstock nuotr./Grįžtamasis ryšys: 3 išmanūs įrankiai, padėsiantys sulaukti jo iš klientų
Shutterstock nuotr./Grįžtamasis ryšys: 3 išmanūs įrankiai, padėsiantys sulaukti jo iš klientų

SurveyMonkey“ („Android“ ir „iOS“) – dar vienas naudingas įrankis, padėsiantis gauti grįžtamąjį ryšį iš klientų. Vienas pagrindinių šios paslaugos privalumų – ypač paprastas ir vartotojams draugiškas valdymas.

„Šis įrankis yra paprasčiausias iš visų aptartų – čia nerasite kūrybiškų šablonų, daug galimybių personalizuoti anketą ir panašiai. „SurveyMonkey“ – paprastos, greitos ir informatyvios anketos su paruoštais klausimais, kuriuos sukurti užtruksite vos kelias minutes“, – sako „Bitės“ išmaniųjų įrenginių ekspertė ir priduria, kad norėdami, galėsite pridėti ir savų klausimų.

Be to, ji automatiškai analizuoja gautus duomenis, pasiūlo naudingų įrankių, dėl kurių galėsite padaryti tikslingesnių išvadų. Naudinga ir tai, kad „SurveyMonkey“ pritaikyta naudoti tiek kompiuteriuose, tiek telefonuose ar planšetėse. Tad jas galėsite kurti, o klientai – atsakinėti tiesiog kelyje.

Nors įrankiu galima naudotis nemokamai, tačiau taip negalėsite atlikti išsamios duomenų analizės, tad prenumeratą įsigyti verta. „SurveyMonkey“ viešai neskelbia jos kainos, tad norėdami, turėsite susisiekti su kūrėjais.

Besidomintiems, kaip padidinti verslo žinomumą, pagerinti paieškos rezultatus ir pritraukti daugiau klientų, „Bitės Profai“ parengė penkių nemokamų „Google“ įrankių apžvalgą.

Kadangi šiandien daug įmonių deriną darbą biure ir namuose, „Bitės Profai“ parengė ir išmaniųjų programėlių apžvalgą. Jos leis efektyviau planuoti komandos narių užduotis.

Daugiau apie įrankius, kurie gali padėti jūsų verslui augti, galite sužinoti iš didžiųjų miestų „Bitės“ salonuose įsikūrusių „Bitės Profų“. Išmaniųjų technologijų ekspertai konsultuoja nemokamai nepriklausomai nuo to, kokio tinklo paslaugomis naudojatės. Daugiau naudingų patarimų ir įdomių naujienų ieškokite „Bitės Profų“ puslapyje.

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

Partnerio turinys
Komentarai: 1

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT