Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

JAV už reklamos peržiūrą internete dalinamos dovanos

Dovanos
Dovanos
Šaltinis: ITbaze.lt
0
Skaitysiu vėliau
A A

Brauno universiteto studentas Brandonas Yoshimura sukūrė interneto svetainę „Loffles“, kur galima gauti dovanų už reklamos peržiūrą.

B.Yoshimura nusprendė sukurti šį tinklalapį, kad nuo įkyrios reklamos pavargę vartotojai ją žiūrėtų patys.

Skelbiama, kad keli vartotojai turi galimybę laimėti kompiuterius, televizorius arba dovanų čekius.

Interneto svetainėje jau užsiregistravo du tūkstančiai žmonių. Norint gauti prizą, jiems reikia surinkti atitinkamą balų kiekį. Tam vartotojai turi peržiūrėti reklamą, o vėliau atsakyti į kelis klausimus. Taip įsitikinama, kad žiūrovai atidžiai stebėjo reklamą.

„Loffles“ pradėjo veikti birželį, o tinklalapio kūrimas užtruko metus. Per tą laiką 500 tūkstančių dolerių į jį investavo kompanijos „Amazon“, „Starbucks“ ir kt. Yoshimuros komandoje dirba šeši žmonės.

Šaltinis: Philly.com.

ITbaze.lt
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT