Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

JAV už reklamos peržiūrą internete dalinamos dovanos

Brauno universiteto studentas Brandonas Yoshimura sukūrė interneto svetainę „Loffles“, kur galima gauti dovanų už reklamos peržiūrą.
Dovanos
Dovanos

B.Yoshimura nusprendė sukurti šį tinklalapį, kad nuo įkyrios reklamos pavargę vartotojai ją žiūrėtų patys.

Skelbiama, kad keli vartotojai turi galimybę laimėti kompiuterius, televizorius arba dovanų čekius.

Interneto svetainėje jau užsiregistravo du tūkstančiai žmonių. Norint gauti prizą, jiems reikia surinkti atitinkamą balų kiekį. Tam vartotojai turi peržiūrėti reklamą, o vėliau atsakyti į kelis klausimus. Taip įsitikinama, kad žiūrovai atidžiai stebėjo reklamą.

„Loffles“ pradėjo veikti birželį, o tinklalapio kūrimas užtruko metus. Per tą laiką 500 tūkstančių dolerių į jį investavo kompanijos „Amazon“, „Starbucks“ ir kt. Yoshimuros komandoje dirba šeši žmonės.

Šaltinis: Philly.com.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius