Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Kas dešimtas žaidėjas yra žaidęs visą parą be pertraukos

Kompiuteriniai žaidimai
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr. / Kompiuteriniai žaidimai
Šaltinis: 15min
1
A A

Nesvarbu, „Pokemon Go“, „Grand Theft Auto“ ar „World of Warcraft“ – visi interneto žaidimai yra įtraukiantys ir net sukelia priklausomybę. Saugumo sprendimų kūrėjos ESET tyrimas atskleidė, kad žaidėjai dėl mėgstamo žaidimo yra linkę rizikuoti savo saugumu.

Remiantis internetinės apklausos rezultatais, 1 iš 10 žaidėjų yra žaidęs 12–24 val. be pertraukos, 6 proc. respondentų prisipažino vienu metu žaidę ilgiau nei 24 val. Didžioji dauguma žaidėjų – net 83 proc. – vidutiniškai žaidžia po 2 valandas kasdien. 10 proc. respondentų žaidimams skiria 2–5 val., o 3 proc. – daugiau nei 10 valandų per dieną. Tačiau paklausti, ar yra priklausomi nuo žaidimų, tą pripažino tik 14 proc. žaidėjų.

„Žaidimai yra itin įtraukiantys, tad nenuostabu, kad daug mūsų tyrime dalyvavusių respondentų pripažįsta žaidžiantys itin ilgai. Vis dėlto, gebėjimas balansuoti tarp pareigų mokyklai ar darbui, draugų ir šeimos yra labai svarbus. Niekam nepatarčiau praleisti daugiau laiko virtualiuose fantazijų pasauliuose, nei praleidžiama realiame pasaulyje“, – tyrimo rezultatus komentuoja ESET saugumo ekspertas Markas Jamesas.

12 proc. žaidėjų nuomone, apsaugos programos lėtina jų kompiuterį.

Respondentų paklausus, ar jie žaisdami kompiuteriu naudoja kokią nors apsaugos programinę įrangą, daugiau nei 52 proc. atsakė neigiamai, nurodydami šias priežastis:

12 proc. žaidėjų nuomone, apsaugos programos lėtina jų kompiuterį;

8 proc. – apsaugos programos pertraukia jų žaidimus;

20 proc. – jiems nereikia apsaugos;

13 proc. – jiems nepatinka iššokantys langai.

Kiti ESET apklausos rezultatai atskleidė, kad, jei apsaugos programos lėtintų kompiuterį, 36 proc. žaidėjų ją išjungtų. Be to, 32 proc. respondentų nuomone, ekrane vykstantis žaidimas yra svarbesnis, nei saugumas.

„Išjungti apsaugos sprendimą vien dėl to, kad neva jis trukdo žaisti, yra klaidingas žingsnis. Per ilgas neapsaugotas žaidimo valandas kompiuteris gali būti užkrėstas kenkėjiškomis programomis, kurios pasisavina žaidėjo prisijungimo duomenis – kibernetiniai nusikaltėliai gali pasinaudoti žaidėjų paskyromis automatiniam žaidimų lošimui (angl. botting) arba jų pagalba pelnyti žaidimų premijas. Interneto apsauga privalo būti pirmoji gynybinė priemonė žaidžiant populiarius žaidimus, juo labiau, kad naujos kartos apsaugos sprendimai nelėtina kompiuterio ir pačių žaidimų“, – teigia ESET saugumo sprendimus platinančios įmonės „Baltimax“ atstovas Deividas Švėgžda.

ESET užsakymu apklausa buvo surengta „Google Consumer Surveys“ 2016 m. rugpjūtį, apklausoje dalyvavo daugiau kaip 500 Jungtinės Karalystės žaidėjų.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT