„Internetas krepšinio sirgaliams toks pat svarbus, kaip būgnai, vėliavos ir kita atributika. Juk dalindamiesi savo įspūdžiais ir emocijomis su draugais ir pažįstamais, skelbdami juos socialiniuose tinkluose jie dar labiau prisideda prie savo komandos palaikymo ir visam pasauliui parodo, kad Lietuva iš tiesų yra krepšinio ir interneto šalis“, – sako „Telia“ komercijos ir produktų vadovas Robertas Žudys.
Dar balandžio mėnesį, Graikijoje vykstant atkrintamosioms varžyboms, šioje šalyje buvusių „Telia“ klientų duomenų suvartojimas ūgtelėjo kone dvigubai.
Visgi įspūdingiausias augimas užfiksuotas Serbijoje, kur praėjusį savaitgalį vyko finalinės „Eurolygos“ kovos. Įprastai šioje šalyje esantys lietuviai per dieną kartu sudėjus išnaršo, geriausiu atveju, kelis šimtus megabaitų duomenų (Serbijoje negalioja Europos Sąjungos „Roam like at home“ reguliavimas, smarkiai sumažinantis interneto kainą kelionių metu), užtat atvykus „žaliai baltiems“ sirgaliams jų suvartojimas išaugo šimtus kartų kartų.
Rekordinis buvo sekmadienis, kuomet „Žalgiris“ iškovojo pergalę prieš Maskvos CSKA – tądien lietuviai atsiuntė ir išsiuntė beveik 70 gigabaitų duomenų. Tokio šuolio Serbijoje šalyje „Telia“ dar nebuvo fiksavusi. Iš viso per krepšinio savaitgalį persiųsta 200 GB duomenų.
Lietuvių aktyvumui įtakos turėjo tai, kad atsidėkodama už „Žalgirio“ patekimą į finalą „Telia“ savo klientams Serbijoje gegužės 17–20 dienomis dovanojo nemokamus skambučius, SMS ir 1 GB mobiliųjų duomenų.