Dabar populiaru
Publikuota: 2011 lapkričio 25d. 10:00

„Motorola“ sieks išsikovoti 10 proc. išmaniųjų telefonų rinkos

Išmanusis telefonas „Motorola Droid RAZR“
„Motorola“ nuotr. / Traukinys

Po trejų metų pertraukos į Lietuvos rinką grįžęs mobiliųjų telefonų gamintojas „Motorola“ artimiausiu metu sieks išsikovoti 10 proc. išmaniųjų aparatų rinkos – tai stipriai padidins konkurenciją „Samsung“, „Sony Ericsson“ ir HTC kompanijoms.

Pasak „Motorola Mobility“ atstovo Baltijos šalims Dariaus Grigalio, pagrindinis bendrovės sugrįžimo į Lietuvos rinką tikslas – išpopuliarinti išmaniuosius telefonus ir susigrąžinti rinką, kurią kompanija valdė prieš trejus metus, penktadienį rašo dienraštis „Lietuvos žinios“.

„Prieš pasitraukimą “Motorola„ turėjo 5 proc. mobiliųjų telefonų rinkos Lietuvoje. Geriausiais laikais valdėme ir 30 proc. šios rinkos. Per metus tiek nepasieksime, bet 10 proc. išmaniųjų aparatų rinkos užimti pradiniame etape būtų labai gerai. Mes neprisirišame prie rinkos dalies. Mums svarbu pasirodyti rinkoje ir kuo labiau išpopuliarinti savo modelius. Pristatysime plačią gamą telefonų su “Android„ operacine sistema“, – sakė D.Grigalis.

Rinkos tyrimų bendrovės „GfK Retail and Technology Baltic“ duomenimis, šių metų rugsėjo mėnesį, skaičiuojant vienetais, tarp Lietuvoje parduotų mobiliųjų aparatų 27 proc. sudarė išmanieji telefonai.

Bendrovės atstovybės Lietuvoje vadovas Eduardas Grybovas teigė, kad per pastaruosius metus išmaniųjų telefonų pardavimas mūsų krašte išaugo net 248,5 procento. Tuo tarpu paprastų mobiliųjų telefonų pardavimas krito 21,7 proc. Be to, per metus mobilieji telefonai atpigo 10,9 proc, išmanieji -21,5 proc.

BNS
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo draudžiama.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Gera keliauti kartu

Praktiški patarimai

Sveikata

Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT