Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lietuviai televizorius renkasi ne pagal kainą

Prieš pat įvedant eurą, lietuviai šluote šlavė įvairią buitinę techniką. Nors prognozės, kad pardavimų apimtys 2015-aisiais susitrauks, pasitvirtino, tačiau prekybininkų teigimu pirkėjai dabar renkasi brangesnę ir patikimesnę techniką – pirkėjo krepšelis per pastaruosius metus išaugo net 11 proc.
Samsung televizorius su SUHD ekranu
Samsung televizorius su SUHD ekranu / Scanpix nuotr.

Televizorių pirkėjus vilioja technologijos

Vakarų Lietuvoje veikiančio buitinės technikos prekybos tinklo „Technorama“ vadovo Vyginto Lekavičiaus teigimu, tai lemia pirkėjų noras išbandyti naujausias technologijas.

„Seniau lietuviai pirkdavo daug, bet pigesnių prekių, tačiau per pastaruosius metus jie tapo daug sąmoningesni. Pas mus apsilankantys klientai ateina jau pasidomėję naujausiomis technikos madomis, nori patys įsitikinti jų privalumas, o jų klausimai tapo labai konkretūs. Dabar ypač svarbu, kad konsultantai žinotų visas detales apie parduotuvėje esančius produktus. Manau, kad tai ir lemia apsisprendimą investuoti į patikimesnius ir brangesnius produktus“, – teigė V. Lekavičius.

Kaip pavyzdį jis pateikia televizorių segmentą. Jų 2015-aisiais parduota 10 proc. mažiau, tačiau patys televizoriai buvo brangesni net 16 proc.. Anot V.Lekavičiaus, tai lėmė ir naujausių itin aukštos raiškos televizorių pasirodymas rinkoje. Šie keturis kartus didesnės, nei šiuo metu jau standartu tapę „Full HD“ raiškos televizoriai jau vilioja Lietuvos pirkėjus. Štai neseniai parduotuvėje Klaipėdoje buvo parduotas 77 colių (195 cm) OLED televizorius LG, kurio kaina siekė beveik 30 tūkst. eurų.

Populiariausi išlieka LED televizoriai

Klaipėdoje buvo parduotas 77 colių (195 cm) OLED televizorius LG, kurio kaina siekė beveik 30 tūkst. eurų.

„Klientai noriai investuoja į naujas technologijas, nes renkasi prietaisą, kurį galės naudoti dar ne vienerius metus. Čia niekuo neatsiliekame ir nuo kitų Baltijos šalių – itin aukštos raiškos televizorių pardavimai ir Lietuvoje, ir Latvijoje, ir Estijoje sudaro net 20 proc. Nors populiariausiais išlieka LED televizoriai, parduodame ir vis daugiau pažangiausią OLED ekranų technologiją naudojančių prietaisų. Tokie televizoriai pasižymi begaliniu kontrastu ir ypač tiksliu spalvų atkūrimu, puikiai tinka vis populiarėjančioms aukštos raiškos transliacijų paslaugoms pvz. „Netflix“. Nors jie vis dar brangūs, gamintojai jau pristatė ir mažesnių bei pigesnių prietaisų linijas, o per artimiausius kelerius metus ši technologija taps prieinama visiems“, – ateities prognozėmis dalinosi V.Lekavičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius