Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Microsoft“, „Yahoo“ ir AOL vienijasi kovai prieš „Google“ ir „Facebook“

Technologijų kompanijos „Microsoft“, „Yahoo“ ir AOL paskelbė susivienijusios ir ateityje ketina bendrai pardavinėti reklamą savo interneto svetainėse. Šiuo žingsniu siekiama sudaryti rimtą konkurenciją interneto rinkoje karaliaujantiems „Google“ ir „Facebook“.
Kompiuterio klaviatūra
Kompiuterio klaviatūra / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Trijų technologijų milžinių sandoris įsigalios sausio mėnesį, skelbia BBC. Nuo tada jos galės pardavinėti reklamą viena kitos svetainėse ir tarnybose. Kompanijos žada dalytis dalimi išteklių, tačiau pardavimų komandos liks atskiros, taigi iš esmės jos liks konkurentės.

Bendrovės viliasi, kad toks susitarimas ne tik padės sutaupyti lėšų, bet ir pritrauks daugiau reklamos pirkėjų.

„Yahoo“ viceprezidentas Rossas Levinsohnas teigė, kad šis susijungimas yra svarbus žingsnis besivystančioje interneto reklamos rinkoje.

Skelbiama, kad JAV interneto reklamos rinkoje „Facebook“ užimama dalis siekia 16 proc., o „Google“ – 9 proc.

Palyginimui, „Yahoo“ užima 13 proc., „Microsoft“ – 5 proc., o AOL – 4 proc. JAV interneto reklamos rinkos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius