Dabar populiaru
Publikuota: 2011 lapkričio 9d. 16:48

„Microsoft“, „Yahoo“ ir AOL vienijasi kovai prieš „Google“ ir „Facebook“

Kompiuterio klaviatūra
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr. / Kompiuterio klaviatūra

Technologijų kompanijos „Microsoft“, „Yahoo“ ir AOL paskelbė susivienijusios ir ateityje ketina bendrai pardavinėti reklamą savo interneto svetainėse. Šiuo žingsniu siekiama sudaryti rimtą konkurenciją interneto rinkoje karaliaujantiems „Google“ ir „Facebook“.

Trijų technologijų milžinių sandoris įsigalios sausio mėnesį, skelbia BBC. Nuo tada jos galės pardavinėti reklamą viena kitos svetainėse ir tarnybose. Kompanijos žada dalytis dalimi išteklių, tačiau pardavimų komandos liks atskiros, taigi iš esmės jos liks konkurentės.

Bendrovės viliasi, kad toks susitarimas ne tik padės sutaupyti lėšų, bet ir pritrauks daugiau reklamos pirkėjų.

„Yahoo“ viceprezidentas Rossas Levinsohnas teigė, kad šis susijungimas yra svarbus žingsnis besivystančioje interneto reklamos rinkoje.

Skelbiama, kad JAV interneto reklamos rinkoje „Facebook“ užimama dalis siekia 16 proc., o „Google“ – 9 proc.

Palyginimui, „Yahoo“ užima 13 proc., „Microsoft“ – 5 proc., o AOL – 4 proc. JAV interneto reklamos rinkos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Praktiški patarimai

Skanumėlis
Būk sumanus

Metas rinktis

Naviguok į ateitį

Laikas iškylai

Vyrų mados savaitė

Venecijos meno bienalė

Dream 2 Drive

Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT