Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujiena Lietuvoje: bepiločių orlaivių mokykla

Prodiuseris, režisierius, bepiločio orlaivio, turinčio atpažinimo ženklą nr. 1, valdytojas Šarūnas Jasiukevičius „Žinių radijui“ papasakojo, kad nors tokiomis skraidyklėmis naudotis pramogai nesudėtinga, tačiau norint išmokti tai daryti profesionaliai, yra kas veikia.
Bepilotis orlaivis
Bepilotis orlaivis / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 Aviacija

„Dažniausiai jos sukonstruotos taip, kad būtų atsparios klaidoms. Tiesa, jomis skraidyti nėra taip malonu, nes jos daugeliu funkcijų riboja pilotą. Užsiimti komercija yra pakankamai brangu, nes vis tiek anksčiau ar vėliau tas prietaisas krenta, o jo kaina nėra maža”, – laidoje „Ryto espresso“ kalbėjo Š. Jasiukevičius.

Pasak jo, tokio orlaivio kaina gali svyruoti nuo kelių tūkstančių iki kelių šimtų tūkstančių litų. 

„Tol, kol profesionaliai pradėsi skraidyti, reikia 2-3 orlaivius sudaužyti. Man irgi taip buvo, aš irgi mokiausi savarankiški skraidyti apie du metus, per tą laiką orlaivį sudaužiau du kartus”, – kalbėjo jis.

„Dabar rinkoje žada atsirasti naujiena – bepiločių orlaivių mokykla Lietuvoje, veiks gal net tarptautiniu mastu. Tai galbūt bus tikimybė gauti profesionalią pagalbą, mokantis skraidyti ir net bepiločio orlaivio diplomą”, – sake Š. Jasiukevičius.

Bepiločius orlaivius galima naudoti komerciniais tikslais – filmuoti, daryti nuotraukas iš aukštai – juos naudoja ir kariškiai bei pramogauti norintys žmonės.

Visą laidos „Ryto espresso“ įrašą klausykite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius