Australijos ryšių ir masinio informavimo priemonių valdyba tvirtina, kad „Nokia“ siuntinėdavo savo klientams pranešimus su savo produkcijos reklama, tačiau nesuteikdavo galimybės atsisakyti nepageidaujamų žinučių prenumeratos, nors to reikalauja vietos teisės aktai.
„Nokia“, savo ruožtu, nutraukė šį reklamos būdą Australijoje, o ateityje ketina tai padaryti ir visame pasaulyje. Kartu ketinama supaprastinti prenumeratos atsisakymo funkciją naujuose įrenginiuose.
Australijos institucijos taip pat rekomendavo „Nokia“ suorganizuoti kursus savo rinkodaros personalui, kuriuose būtų paaiškinti SMS rinkodaros ypatumai ir reikalavimai, kurie numatyti įvairių šalių teisės aktuose.
Australijos ryšių ir masinio informavimo priemonių valdybos atstovas Richardas Beanas pažymėjo, kad kai kurios kompanijos iki šiol nesupranta SMS rinkodarą reguliuojančių teisės aktų. Jis pabrėžė, jog tokie patys reikalavimai galioja tiek SMS, tiek el. paštui; jie vienodai taikomi smulkiam, vidutiniam ir stambiam verslui.
Nežiūrint į tai, kad reklamos užsakovai SMS rinkodaroje įžvelgia didžiulį potencialą, įskaitant paslaugas, kurios remiasi lokaciniais duomenimis, masinį tokių paslaugų diegimą ir plėtrą labiau riboja vartotojų skundai, o ne teisės aktai.