Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Omnitel“ įdiegė „TeliaSonera“ grupės tiekėjų elgesio kodeksą

Moteris naudojasi išmaniuoju telefonu
„Omnitel“ nuotr. / Omnitel įdiegė „TeliaSonera“ grupės etikos kodeksą
Šaltinis: 15min
0
A A

Telekomunikacijų bendrovė „Omnitel“ įdiegė „TeliaSonera“ grupės tiekėjų elgesio kodeksą, apibrėžiantį pagrindinius socialiai atsakingos veiklos reikalavimus, ir kviečia visus savo paslaugų teikėjus bei partnerius prie jo prisijungti bei laikytis kodekso nuostatų bendradarbiaujant su „Omnitel“. Nuo šiol nuostatos dėl „TeliaSonera“ grupės tiekėjų elgesio kodekso laikymosi bus įtraukiamos į visas naujas sutartis, „Omnitel“ sudaromas su paslaugų teikėjais.

„TeliaSonera“ grupės tiekėjai ir partneriai turi laikytis aplinkosaugos reikalavimų, padėti mažinti poveikį aplinkai, laikytis etinių verslo elgesio reikalavimų ir netoleruoti korupcijos, privalo laikytis visų teisės aktuose numatytų profesinės sveikatos ir saugumo reikalavimų, taip pat užtikrinti pagrindines savo darbuotojų teises.

„Omnitel“ jau keletą metų veikia ir „TeliaSonera“ grupės etikos ir elgesio kodeksas, kurį yra pasirašę bei jo principų laikytis įsipareigoję visi „Omnitel“ darbuotojai. Bendrovės tiekėjai bei partneriai taip pat turi laikytis ir šio kodekso nuostatų.  

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT