Bendros įmonės išlaidos praėjusį ketvirtį padidėjo nuo 488 mln. JAV dolerių metais anksčiau iki 1,93 mlrd. JAV dolerių. Prekybos ir rinkodaros sąnaudos padidėjo daugiau kaip keturis kartus iki 392 mln. JAV dolerių.
Įplaukos iš reklamos balandžio-birželio mėnesiais padidėjo 28 proc. iki 992 mln. JAV dolerių.
Aktyvių „Facebook“ vartotojų skaičius per dvylika mėnesių iki birželio pabaigos padidėjo 29 proc. iki 955 milijonų.
„Facebook“ grynieji nuostoliai antrąjį ketvirtį sudarė 157 mln. JAV dolerių, arba 0,08 JAV dolerio akcijai. Metais anksčiau korporacija buvo gavusi 240 mln. JAV dolerių, arba 0,11 JAV dolerio akcijai, pelną. Pelnas, neįskaitant vienkartinių veiksnių, antrąjį šių metų ketvirtį sudarė 0,12 JAV dolerio akcijai.
Įplaukos padidėjo 32 proc. iki 1,18 mlrd. JAV dolerių.
Analitikai prognozavo, kad pakoreguotas pelnas sieks maždaug 0,12 JAV dolerio akcijai, o įplaukos augs iki 1,15 mlrd. JAV dolerių.