Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Pardavimų vadybininkai renkasi tarp „Excel“ programos ir CRM klientų valdymo sistemos

Diagrama
123rf nuotr. / Diagrama
Šaltinis: 15min
0
A A

Daug pardavimų vadybininkų vis dar naudoja „Microsoft Excel“ programą. Tačiau nemažai specialistų tikina, kad anksčiau ar vėliau įmonės bus priverstos įdiegti patogesnę ir daugelyje sričių pranašesnę CRM klientų valdymo sistemą.

Ji ne tik kaupia duomenis, bet ir palengvina įmonės valdymą, pardavimo procesus, bendravimą su klientais, užtikrina daug kartų patikimesnį duomenų saugumą nei „Excel“.

Bendrovė „OptimusCRM“, teikianti migravimo iš „Excel“ paslaugą į CRM sistemą „SugarCRM“, tvirtina, kad įmonės greitai pajunta „SugarCRM“ naudą ir nenori grįžti prie „Excel“.

Išvengiama daug pavojų
  
Specialistų teigimu, „Excel“ programa neretai „lūžinėja“, programoje yra daug stulpelių, todėl tenka aukštyn ir žemyn bei į šonus slankioti langą, vienu metu bylą redaguoti gali tik vienas žmogus. Taip pat „Excel“ bylos gali būti nesunkiai pažeidžiamos kompiuterinių virusų ar tiesiog netyčia ištrintos.

Įmonė „Juodasis gintaras“, perkėlusi savo bylas iš „Excel“ į „SugarCRM“, akcentavo ir duomenų saugumą keičiantis darbuotojams įmonėje.

Įmonės „OptimusCRM“ direktorius Antanas Sakalauskas tvirtino, kad visus svarbius įmonės duomenis iš „Excel“ nesudėtinga perkelti į „SugarCRM“. „Šie duomenys daug racionaliau ir patogiau išdėstomi vienoje vietoje (įmonės arba paslaugos tiekėjo serveryje) ir yra prieinama visiems turintiems leidimą dirbti su sistemą darbuotojams. Taigi byloms su sukaupta informacija jau nekyla grėsmė, kad kas nors atsitiks su kompiuteriu ir jame esantys duomenys nukentės“, – sakė jis.

Duomenys – kaip ant delno

Įmonės naudojančios „SugarCRM“ pastebi, kad vadybininkų darbas tampa daug paprastesnis ir aiškesnis. Duomenis vienu metu byloje gali redaguoti ir keisti keli darbuotojai (suprantama, ne tą pačią konkrečią informaciją).

Taip pat prie bylos su svarbiais duomenimis galima prisijungti ir nebūnant biure. Įmonės „Juodasis gintaras“ darbuotojai kaupia duomenis apie klientų pastatus, kuriuos jie šiltina ir aktyviai juos naudoja prieš atvykdami pas užsakovą.

„Pavyzdžiui, pas klientą atvykęs mūsų darbuotojas gali iškart išsitraukti visas reikalingas objekto nuotraukas, kurios saugomos „SugarCRM“ sistemoje“, – kalbėjo įmonės vadovas Egidijus Petrikis.

Įmonės „Kelias“, visoje šalyje aptarnaujančios lengvuosius ir krovininius automobilius, kokybės vadybininkas Tomas Simanavičius įsitikinęs, kad CRM sistema yra itin naudinga didelėms bendrovėms, turinčioms daug klientų ar produktų.

„Su šia sistema galima daug efektyviau valdyti pardavimo,  klientų aptarnavimo ir kitus procesus, lengvai ir greitai sužinoti, kas vyksta įmonės teritoriniuose padaliniuose. Jos dėka galima išsiaiškinti klientų poreikių tendencijas ir stiprinti įmonės pozicijas“, – aiškino jis.

Daug galimybių

Pakeitus „Excel“ į „SugarCRM“ gaunama daug įvairių kitų galimybių, kurie palengvina darbą. Prie kliento kortelės vadybininkas gali „prisegti“ papildomą informaciją „Word“, „PDF“, „Excel“, „Jpg“ formatų dokumentuose. Kalendoriuje matomi visi suplanuoti darbai, prie kliento kortelės galima kaupti elektroninį susirašinėjimą.

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT