Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Per 3 dienas Lietuvoje sukurtas edukacinis saugaus interneto žaidimas

Per 3 dienas Lietuvoje sukurtas edukacinis saugaus interneto žaidimas
Stop kadras / Per 3 dienas Lietuvoje sukurtas edukacinis saugaus interneto žaidimas
Šaltinis: Lrt.lt
0
A A

Vilniuje susirinko kelių šalių jaunieji informatikai tam, kad sukurtų, kaip sako jų vadovė, Lietuvai naudingą produktą. Jie pasirinko edukacinį saugaus interneto žaidimą. Per tris dienas sukurtas žaidimas, pasak kūrėjų, būtų naudingas mokyklinio amžiaus vaikams ir net suaugusiems.

Į Vilnių jaunuoliai iš Lietuvos, Latvijos, Kroatijos ir Kipro susirinko dėl bendro tikslo – sukurti edukacinį saugaus interneto žaidimą. Per tris dienas kūrėjai pagamino trumpąją žaidimo versiją su užduotimis ir paaiškinimais. Pagrindinės temos – kaip apsisaugoti nuo sukčių, prašančių pinigų, nuo nepažįstamųjų, siūlančių susitikti, ir kodėl svarbu išsiregistruoti iš įvairių paskyrų.

„Pradedant žaidimą, reikia užpildyti anketą, kurioje reikia įrašyti asmens duomenis. Ir nederėtų suteikti per daug informacijos. Pavyzdžiui, jeigu rašysi vardą, gimtąjį miestą, telefono numerį, parodys įspėjimą ir paaiškins, kodėl reikia vengti teikti asmeninę informaciją. Tada gali tęsti žaidimą“, – pasakoja vienas iš žaidimo kūrėjų Matija Lukaničius.

Tokia žaidimo pradžia – gaunate užduotį ir ją atliekate. Jeigu suklystate, pavyzdžiui, pateikiate per daug asmeninės informacijos arba paliekate paskyrą neatsijungę, jums išmetama įspėjamoji lentelė su paaiškinimu, kodėl svarbu viską daryti teisingai. Kadangi orientuotasi į 10–18-mečius, kūrėjams teko padirbėti su žaidimo klausimais.

„Tu prisijungi prie kažkokio tinklo ir tau vis meta klausimus, ar tu, tarkime, bendrautum su tokiu žmogumi, jeigu žinotum, kad jis yra netikras, ar duotum jam savo informaciją, ar susitiktum su juo, ir kiekvienu atveju yra atsakymas į klausimą, kodėl tai yra negerai“, – sako viena iš žaidimo kūrėjų Margarita Melinytė.

TNS duomenimis, internetu naudojasi trys ketvirtadaliai Lietuvos gyventojų. Būtent todėl interneto saugumas, anot šio renginio organizatorių, yra labai svarbus.

„Žinoma, niekas neturi tokių vilčių, kad visiškai iki galo tas produktas bus sukurtas. Aišku, mes bendrausime su profesionalais. Esame dėkingi padėjėjams ir moderatoriams bei mentoriams iš „Barclays“ banko, kurie padeda šiems jauniems žmonėms kurti produktą. Jį, sukurtą per tris dienas, mes ištobulinsime ir labai norėtumėme, užbaigę jį, pasiūlyti mūsų mokykloms“, – sako asociacijos „Langas į ateitį“ direktorė Loreta Križinauskienė.

Žaidimo kūrėjai tikisi, kad jis jaunimui bus naudingas. Internetas tarp vaikų ypač populiarus, todėl aktualu juos mokyti, kaip saugiai elgtis virtualioje realybėje.

Peržiūrėti turinį naujame langehttp://www.lrt.lt/mediateka/irasas/103070?embed

Lrt.lt
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT