Dabar populiaru
Publikuota: 2011 birželio 6d. 20:01

Prancūzijos žiniasklaidai draudžiama minėti „Facebook“ ir „Twitter“

„Twitter“
AFP/„Scanpix“ nuotr. / „Twitter“

Prancūzijos valdžia uždraudė televizijos ir radijo eteryje minėti žodžius „Facebook“ ir „Twitter“, jei pateikiama informacija nėra tiesiogiai susijusi su šiomis kompanijomis.

Jei skelbiama informacija nėra tiesiogiai susijusi su šiais socialiniais tinklais, o jų pavadinimai minimi kontekste, tai laikoma šių produktų reklama, praneša „Sky News“.

Vietoje konkrečių socialinių tinklų pavadinimų žiniasklaidos priemonėms siūloma tiesiog nurodyti, kad informacija buvo paviešinta „viename socialiniame tinkle“.

Nuo 1992 metų Prancūzijoje galiojantis įstatymas draudžia paslėptą reklamą. O šį įstatymą papildantis naujasis nutarimas skirtas apsaugoti mažesniuosius rinkos žaidėjus nuo kelių tinklalapių monopolijos.

Kai kurie specialistai pastebi, jog tokie ribojimai neleis žiniasklaidos kanalams nukreipti žiūrovų, kad jie prisijungtų prie jų „Facebook“ ar „Twitter“ gerbėjų. Socialinius tinklus žiniasklaida dažnai naudoja atgaliniam ryšiui gauti – sužinoti žiūrovų ar klausytojų nuomonę, išklausyti patarimų, siūlymų, gauti informaciją ir pan.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Naujienos

Žiemos olimpinės žaidynės

Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT