Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Startuolis „Lympo“: sveikatos žadintuvas kiekvienai korporacijai?

Jei sportuojate, greičiausiai jau žinote, kas yra „Lympo“, o jei nežinote, apie tai tiksliausiai papasakos pati šio pasaulinio startuolio įkūrėja Ada Jonušė. Šiandien norisi atkreipti dėmesį ne tik į „Lympo“ naudą kiekvienam vartotojui atskirai, bet ir didžiules galimybes bendrovėms, korporacijoms, siekiančioms, kad jų kolektyvas būtų kuo sveikesnis ir laimingesnis.
Ada Jonušė
Ada Jonušė / Asmeninio arch. nuotr.

Iškalbingai atrodo faktai, jog šią programėlę, o jei tiksliau – sveikatos įpročių formavimo ekosistemą – vertina pasaulinės sporto žvaigždės ir patys išmaniųjų technologijų lyderiai.

Pasaulinis pripažinimas

Žvelgiame į nuotraukas – prie „Lympo“ logotipo mielai fotografuojasi krepšinio žvaigždė Dirkas Nowitzkis ir amerikiečių verslininkas bei investuotojas Markas Cubanas. Pastarasis yra Nacionalinės krepšinio asociacijos Dalaso „Mavericks“ savininkas.

Organizatorių nuotr./Markas Cubanas
Organizatorių nuotr./Markas Cubanas

Šį programėlės vardą galima pamatyti ir „Samsung“ svarbiausių asmenų rengiamoje konferencijose apie bendradarbiavimą su programų kūrėjais. Tai reiškia, kad „Lympo“ pavyzdingai dera su telefonais ir išmaniaisiais laikrodžiais. Įkūrėja A.Jonušė neabejoja, kad tuo gali didžiuotis ne tik jos komanda, bet ir visa Lietuva.

Ką galime nuveikti su šia programėle kiekvienas asmeniškai? Be visų įmanomų duomenų ir statistikos rinkimo, galima priimti ir išpildyti kasdienius iššūkius.

Pavyzdžiui, per dieną nueiti penkis kilometrus. Už įveiktus iššūkius gaunami virtualūs žetonai, už kuriuos vėliau galima įsigyti ką nors realaus. Gal net firminius sportinius batelius! Programėlė asmeniniam naudojimui yra visiškai nemokama. O iš kur atsiranda tikri bateliai? Tai „Lympo“ ir įvairių sporto reikmenų gamintojų bendradarbiavimo rezultatas.

Organizatorių nuotr./Krepšininkas Dirkas Nowickis
Organizatorių nuotr./Krepšininkas Dirkas Nowickis

Sveikata – laimės šaltinis

Šios sveikatinimo ekosistemos kūrėjai atkreipia įvairių bendrovių ir korporacijų dėmesį – „Lympo“ yra daug daugiau nei asmeninės sveikatos gidas ir gali pasitarnauti viso darbo kolektyvo gyvenimo kokybei.

Korporacijoms skirta versija gali vienu metu veikti su visais kolektyvo nariais atskirai ir kartu. Keliami iššūkiai visai bendrovei. Dabar skatinti sveikesnį gyvenimo būdą yra lengviau. Įkūrėja A.Jonušė interviu papasakojo apie tai plačiau.

Asmeninio arch. nuotr./Ada Jonušė
Asmeninio arch. nuotr./Ada Jonušė

– Ar galite papasakoti, kas yra „Lympo“ ir kaip ji veikia, kokie laukia iššūkiai?

– Tai yra sveikatos įpročių formavimo ekosistema. Naudodami naujausias „blockchain“, „gamification“ ir „reward-based“ technologijas, suteikiame galimybę kiekvienam vartotojui kasdieninius sporto ir sveikatos veiksmus paversti linksmu žaidimu. O dar galima ir užsidirbti.

Savo produktą pradėjome kurti nuo viešai prieinamos nemokamos programėlės, kuri veikia labai paprastai: atlieki nesunkius sporto iššūkius – tarkime, nueini 3 kilometrus – ir už tai gauni virtualių žetonų, kuriuos galima išleisti savoms reikmėms. Tačiau šiuo metu vystome ir kitus produktus, kurie leis plačiau ir efektyviau skleisti mūsų viziją.

– Kaip gimė idėja sukurti tokią programėlę?

– Aš tikiu, kad pagrindinis laimės šaltinis yra sveikata. Gyvendami skubančiame pasaulyje, mes dažnai pamirštam skirti laiko sau, savo sveikatos įpročių formavimui. Nepaisant to, sportas ir sveikata dažnai tampa sunkiu darbu, kuris atima daug jėgų ir energijos. Mūsų idėja – viską palengvinti, paversti smagiu žaidimu ir taip mažais žingsneliais kurti sveikesnę visuomenę.

Asmeninio arch. nuotr./Ada Jonušė
Asmeninio arch. nuotr./Ada Jonušė

– Sulaukiate vis daugiau akivaizdaus pripažinimo iš viso pasaulio. Kaip jums pavyksta sukurti santykius su tokiais gigantais kaip „Samsung“. Juk gyvuojate vos dvejus metus?

– Manau, kad pagrindinis aspektas yra tai, kad mūsų skleidžiama žinia bei vystomi produktai yra labai intuityvūs. Didžiausią pripažinimą pastebėjome tada, kai rinkai pristatėme naujausią savo pasiūlymą.

Tai buvo sprendimas korporacijos ar bendrovės kolektyvo gerovei, kuris padeda įmonėms formuoti darbuotojų sveikatos įgūdžius. Taip sukuriama pozityvesnė darbo kultūra ir didinamas efektyvumas.

– Ar tai ir yra minėtas pasiūlymas korporacijoms? Kaip tai veikia?

– Šis sprendimas paremtas mūsų esminiu varikliu – sveikatos įpročių formavimu, kurį paverčiame žaidimu. Šįkart – jau ne asmeniniu, o visos bendrovės.

Dabar įmonės paprastai skatina savo darbuotojus sportuoti, suteikdamos jiems galimybę nueiti į sporto klubą. Dažnai tokia galimybe nėra naudojamasi. Mūsų turimais duomenimis, tik dešimtadalis žmonių naudojasi jų bendrovių suteiktais abonementais.

Tai reiškia, kad 90 proc. išlaidų sveikatos gerinimui yra tiesiog iššvaistoma. Su mūsų sprendimu kolektyvo gerovei sukuriame kitokio pobūdžio sveikatingumo programą, kuri leidžia gerinti visų darbuotojus sveikatos įpročius ir sukurti efektyvią išlaidų platformą įmonėms.

Asmeninio arch. nuotr./Ada Jonušė
Asmeninio arch. nuotr./Ada Jonušė

Didžiausias iššūkis – įveikti save

Čia gali kilti abejonių – ar bendradarbiai staiga netaps konkurentais visai ne profesinėje srityje, o sporto? Pašnekovė paaiškina, kad dideliems ir mažiems kolektyvams sukuriamos sistemos skatina kasdieninių gerų įpročių formavimą. Tai yra svarbiausia.

– Juk pasitaiko, kad žmonės iš esmės nemėgsta lenktyniauti, o dar labiau – pralaimėti. Ar toks konfliktas negali iškilti kuriame nors kolektyve?

– Sistema automatiškai apdovanoja už mažus kasdieninius sveikatingumo veiksmus kiekvieną asmeniškai. Tai reiškia, kad kiekvienas sau ir esame didžiausias konkurentas.

Veikia ir draugiškos tarpusavio konkurencijos metodas. Komandiniai iššūkiai sukuria stipresnes vidines bendruomenes bei sukelia nemažai bendro džiaugsmo. Taip pat – analitinių duomenų galia – profesionalios duomenų analizės padeda atlikti geriausias įžvalgas bei nukreipti įmonę efektyvumo didinimo linkme.

Organizatorių nuotr./„Blockchain“ savaitė Korėjoje – „Samsung“ pristato „Lympo“ programėlę
Organizatorių nuotr./„Blockchain“ savaitė Korėjoje – „Samsung“ pristato „Lympo“ programėlę

– Ar tai prieinama Lietuvos kompanijoms – dideliems ir mažiems darbo kolektyvams?

– Šiuo metu kaip tik įeiname į Lietuvos rinką ir kviečiame visas įmones dalyvauti konkurse bei išbandyti mūsų siūlomą produktą visiškai nemokamai.

Tokia korporacijos sveikatinimo naujovė šį tą parodo ir apie plačiai mąstančio vadovo lyderio savybes. Tikime, kad tik su įkvepiančių lyderių pagalba sugebėsime prisidėti prie sveikesnio ir efektyvesnio gyvenimo formavimo.

– Ar nėra sunku konkuruoti technologijų pasaulyje?

– Didžiuojuosi turėdama aukšto lygio specialistų komandą, kurią vienija bendra vizija. Vienas be komandos nieko nepadarysi, tad esu dėkinga savo komandai, kuri atiduoda visą savo laiką šios vizijos kūrimui ir išpildymui. Noriu visiems žmonėms pasakyti, kad niekada nepasiduotų – siektų savo tikslų, nes Lietuva iš tiesų yra nuostabi talentų pilna šalis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius