Rezultatai gana įdomūs:
- Telefonas – 30,3 proc.
- Internetas (PC) – 29,29 proc.
- TV – 21,21 proc.
- Radijas – 12,12 proc.
- Žurnalai – 4,04 proc.
- Laikraščiai – 3,03 proc.
Jeigu mobiliųjų telefonų pergalę galima buvo prognozuoti, tai kitose skiltyse yra kažkiek netikėtų skaičių. Asmeniškai negalvojau, kad laikraščiai yra tiek nebeperkami ir nebevertinami. Na, gal toks procentinis santykis būtų tik Amerikoje. Taip pat radijo procentas nustebino – kaip tik tikėjausi, kad radijo niekas nesiklauso. Kita vertus, gal žmonės ten dažniau stovi kamščiuose, ir užpildo tą stovėjimą radijo klausymu.
O kaip manote, kokie skaičiai šiuo klausimu būtų Lietuvoje?
Šaltinis: Mashable.com.