-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

TNS: perkančių internete Lietuvos gyventojų išaugo dvigubai

Šiuo metu Lietuvoje daugiau nei penktadalis, t.y. 21 proc. šalies gyventojų bent kartą pirko prekes ar paslaugas internete. Per pastaruosius dvejus metus elektroninėje erdvėje perkančių žmonių skaičius Lietuvoje išaugo beveik dvigubai, t. y. 73 proc., teigiama išplatintame pranešime spaudai.
Internetas
Internetas / Š. Mažeikos BFL nuotr.

Bent kartą per mėnesį internete perka 17 proc. Lietuvos gyventojų, o aktyviausi pirkėjai – vadovaujančias pareigas užimantys gyventojai. Tai parodė tyrimas, kurį atliko didžiausia Lietuvoje rinkos ir žiniasklaidos tyrimų bendrovė „TNS LT“. 

„Perkančių internete gyventojų skaičius mūsų šalyje vis dar yra neaukštas. Pavyzdžiui kaimyninėje Estijoje pirkėjų internete yra dvigubai daugiau, t.y. 44 proc. šalies gyventojų. Tačiau Lietuvoje pastebima tendencija, kad elektroninis pirkimas tampa reguliaresnis. Įdomu ir tai, kad net 97 proc., elektroninėje erdvėje perkančių žmonių teigia, kad, prieš ką nors įsigydami, informacijos apie prekę ar paslaugą ieško internete. Tikėtina, kad čia svarbiausią vaidmenį jiems apsisprendžiant atlieka socialinėje žiniasklaidoje esantys komentarai ir rekomendacijos“,– teigia „TNS LT“ direktorius Gytis Juodpusis.

Bent kartą per mėnesį internete perka 17 proc. Lietuvos gyventojų, o aktyviausi pirkėjai – vadovaujančias pareigas užimantys gyventojai.

Daugiausia perkančiųjų internete yra tarp 20-39 metų amžiaus Lietuvos didmiesčių gyventojų, turinčių aukštąjį išsilavinimą ir aukštas pajamas. Vertinant pagal užsiėmimą, aktyviausi pirkėjai internete yra vadovai, kurių beveik pusė, t. y. 49 proc. ,prekes ir paslaugas įsigyja būtent elektroninėje erdvėje.

Dažniausiai Lietuvos gyventojai internete perka bilietus į renginius – 32 proc., drabužius, batus ir aksesuarus – 32 proc., buitinę ir elektroninę techniką – 21 proc. Rečiausiai mūsų šalies pirkėjai elektroninėje erdvėje renkasi maistą, baldus ir interjero detales.

Nors absoliuti dauguma – 89 proc. – perkančiųjų internete kasdien naudojasi internetu, 74 proc. el. pirkėjų kasdien galima pasiekti ir per televiziją, 46 proc. – per radiją. Tuo tarpu  spaudos skaitymas tarp el. pirkėjų nėra populiarus: 23 proc. teigia kasdien skaitantys  laikraščius ir 15 proc. – žurnalus. Daugiau nei pusę – 51 proc. – el. pirkėjų kasdien galima pasiekti socialinių tinklų svetainėse.

Tyrimas atliktas 2011 m. žiemą, jo metu apklausti 1667 respondentai nuo 15 iki 74 metų amžiaus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius