Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Topo centro“ verslo idėja: prie technologijų atvesti sugundžius kavos aromatu

Ką pagalvojote išgirdę, kad vienas didžiausių buitinės technikos pardavėjų Lietuvoje atidarė kavinę? Kad tai – balandžio 1-osios pokštas? Ar kad nauja, revoliucinga idėja?
„Topo centro“ salono-kavinės atidarymas Vilniaus „Akropolyje“
„Topo centro“ salono-kavinės atidarymas Vilniaus „Akropolyje“ / Topo centro nuotr.

Iš tiesų, penktadienį Vilniaus „Akropolyje“, kuriame tikrai gausu televizorių, telefonų, skalbyklių ir ryšio technologijų pardavėjų, atidaryta pirmoji „Topo centro“ salonas-kavinė-poliklinika. Kai kurie jos elementai pernai buvo išbandyti VCUP-e esančiame salone.

Rasti netoli „Ermitažo“ įsikūrusį saloną-kavinę-polikliniką nebuvo sunku – kaip daugelyje kavos reklamų klipų, atviliojo kavos aromatas. Nieko nuostabaus – pasirodo, „Topo centras“ parduoda 30 proc. visų kavos aparatų mūsų šalies rinkoje ir prekiauja 90 rūšių kava. Man tai buvo didelė naujiena, nes buitinės technikos salonus esame įpratę matyti užgriozdintus televizoriais, skalbyklėmis ir šaldytuvais.

Šiame salone to nėra. Palubėje kabo keletas dronų, ekspozicijoje – riedžiai, elektriniai paspirtukai. Lentynose – ausinės, belaidės garso kolonėlės, virtualios realybės akiniai ir, žinoma, išmanieji telefonai bei laikrodžiai. O didžiąją salono-kavinės dalį užima kava ir kavos aparatų gausybė – kapsuliniai bei plikantys kavos pupelių gėrimą.

Technologijomis domėsis gamindami kavą

Kur slypi tokios metamorfozės pamatinė mintis? Pasak „Topo centro“ tinklo įkūrėjo Aurelijaus Rusteikos, atėjo metas su technologijom pirkėjus supažindinti kitomis priemonėmis – kad jie galėtų viską liesti ir išbandyti. Todėl kavinė tampa dar ir poliklinika – paragavę kavos (ir tokiu būdu išbandę norimą aparatą), lankytojai čia pat galės pasimatuoti ir kraujo spaudimą.

Iš tiesų, naujos verslo krypties filosofija slypi kasdienėje žmonių elgsenoje. Apsižvalgykite, kas darosi didžiuosiuose prekybos centruose kuriuose žmonių srautas pats didžiausias – daugelis leidžia laiką kavinėse arba vaikšto su kavos puodeliu. Regis šiuo masiniu pomėgiu (kavos puodelis šiais laikais pabrėžia mūsų statusą, parodo, kokie esame svarbūs) ir nusprendė pasinaudoti „Topo centro“ galvos.

Akivaizdu, kad naujo tipo salonuose-kavinėse-poliklinikose perkamiausia prekė bus kava ir kavos aparatai, neslepia generalinis direktorius Remigijus Štaras.

Tačiau, kaip tikisi verslininkai, apsilankę keletą kartų, klientai galbūt susidomės ir naujausiomis technologijomis. Juo labiau, kad šie naujieji salonai, į kurių pertvarką bus investuota iki 700 tūkst. Eur, taps ir renginių, kuriuose bus pristatomos naujausios technologijos, vieta. Planuojama kitus panašius salonus atidaryti kituose „Akropoliuose“.

Kyla klausimas, o ką daryti, jei, atėjęs kavos, pirkėjas užsinorės ateities bestselerio – 4K 55 colių OLED televizoriaus? R.Štaro nuomone, nebūtina salone turėti viso prekių arsenalo. Juk yra internetas (jame, „Topo centro“ duomenimis, pirkėjai įsigyja brangesnes prekes, kurias ilgai rinkosi). Kita vertus, jei reikės, televizoriai į saloną-kavinę atkeliaus – juk nedaug vietos teužima, nes jų storis vos 4 mm.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius