Gruodžio mėnesį atlikta gyventojų apklausa atskleidė, kad nuo kovo kur kas daugiau išmaniųjų telefonų savininkų pradėjo naršyti interneto svetainėse – jų skaičius išaugo nuo 48 proc. iki 60 procentų. Penktadaliu iki 36 proc. augo bendraujančių socialiniuose tinkluose skaičius, o išmaniajame telefone besitikrinančių el. paštą daugėjo 7 proc. punktais iki 53 procentų.
Didėjantį vartotojų norą išnaudoti visas turimų telefonų funkcijas rodo ir intensyvėjantis telefonu siunčiamų duomenų srautas. Jis, palyginus su 2011-ais, pernai „Bitės“ tinkle išaugo 130 procentų.
„Būtent mobilusis internetas išmanųjį telefoną padaro iš tiesų išmaniu – visomis telefono funkcijomis vartotojas gali naudotis kur nori ir kada jam reikia. Edukacinę programą „Bitės“ išmaniųjų mokykla“ iniciavome pastebėję, kad žmonės perka tikrai gerus išmaniuosius, nes tai madinga, bet visiškai neišnaudoja telefonų potencialo. Mūsų tikslas buvo pasirūpinti vartotojais ir padėti jiems pilnai pažinti jų išmaniųjų funkcijas – tiek įsigyjant naują, tiek iškilus klausimams kaip naudotis turimu telefonu“, – sako „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas.
„Bitės“ išmaniųjų mokyklos“ veikia visuose bendrovės salonuose Lietuvoje, juose gali lankytis visi išmaniųjų telefonų savininkai, nesvarbu, kokio mobiliojo ryšio operatoriaus paslaugomis jie naudotųsi. Nemokama „Bitės“ išmaniųjų mokykla“ yra skirta supažindinti išmaniųjų savininkus su jų telefonų galimybėmis ir išmokyti jas išnaudoti. Klientams konsultantai sukonfigūruoja el. pašto, socialinių tinklų programas, moko kaip parsisiųsti naudingų programėlių.
Šalies gyventojų nuomonės ir išmaniųjų telefonų funkcijų naudojimo tyrimą atliko viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovė „Spinter“ 2012 m. gruodį. Tyrimo metu buvo apklausti 1007 respondentai nuo 18 iki 75 metų amžiaus.