TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Trejus metus žaidimą „Pocket Sheep“ kūrę lietuviai dabar jį pagamintų per du mėnesius

Tomas Sakalauskas
Irmanto Gelūno / 15min nuotr. / Tomas Sakalauskas
Šaltinis: 15min
0
A A

Telefonams ir kompiuteriams skirtą nuotaikingą žaidimą „Pocket Sheep“ sukūrę lietuviai tikėjosi lengviau atsikvėpti, kai po trejus metus trukusio darbo pagaliau išleido galutinę jo versiją. Tačiau paaiškėjo, kad tai – tik darbo pradžia.

Žaidimą sukūrusios mažosios bendrijos „No Brakes Games“ atstovas Tomas Sakalauskas teigia, kad pirminė šio žaidimo idėja buvo visiškai kitokia. „Galvojome kurti žymiai sudėtingesnį žaidimą, tokį dirbtinio intelekto testą. Bet galiausiai nusprendėme: kam kurti kažką sudėtingo, jei pati koncepcija yra gana smagi ir paprasta. Ekrane bėgiojantys kvadratai atrodė tarsi avys – laksto, grupuojasi būriais, stengiasi nesusigrūsti... Taip ir gimė ši idėja“, – prisimena jis.

Nupiešus aplinką, kurioje ganomos virtualios avys, reikėjo ir jas įgarsinti. Šią užduotį atliko Tomo sūnus. „Nusivedžiau savo vaiką į garso studiją ir paprašiau bliauti kaip aviai. Visai neblogai pavyko, bent jau žaidėjai taip komentaruose rašo“, – šypsosi T.Sakalauskas.

Prieš tai galvojome, kad žaidimas sukurtas – mūsų darbas baigtas. Paaiškėjo, kad darbas tik prasidėjo, – sako T.Sakalauskas.

Programėlės idėją komanda pristatė renginyje „Appcampus“ Suomijoje ir gavo finansavimą jos vystymui. Pasibaigus pakeitimų, atnaujinimų, papildymų ir patobulinimų vajui, šių metų rugpjūčio pabaigoje žaidimas pagaliau išvydo dienos šviesą. Jį gali išbandyti visi, turintys kompiuterį su „Windows 8“ operacine sistema ar „Windows Phone 8“ telefoną.

„Pati idėja gimė prieš kokius trejus metus, gryno darbo buvo koks pusmetis ar 9 mėnesiai. Viskas užtruko daugiausia dėl to, kad buvo padaryta daug skirtingų versijų. Dabar, visa tai žinant, būtų galima per 2–3 mėnesius prisėdus imti ir padaryti“, – sako „No Brakes Games“ atstovas.

Tuo pačiu jis pabrėžia, kad žaidimas dar tik pradeda savo gyvavimo ciklą. Tolesnės jo kūrėjų užduotys – įvesti jį į rinką, populiarinti, auginti pardavimus (žaidime nėra reklamų, bet jis mokamas). „Didžiausia programėlių dirbtuvių nauda buvo ne gautas finansavimas, o mokymai. Prieš tai galvojome, kad žaidimas sukurtas – mūsų darbas baigtas. Paaiškėjo, kad darbas tik prasidėjo“, – sako T.Sakalauskas.

Jis tikisi, kad dar šįmet bus išleista „Apple“ produktams pritaikyta „Pocket Sheep“ versija. Ar žaidimas bus pritaikytas „Android“ platformai, T.Sakalauskas kol kas pasakyti negalėjo.

Tuo pačiu „No Brakes Games“ kuria planus, kaip tobulinti kitą jų sukurtą žaidimą – „No Brakes Rally“. Kol kas jį iš „Windows Store“ gali nemokamai atsisiųsti visi „Windows 8“ kompiuterių savininkai, tačiau ateityje žaidimą ketinama gerokai patobulinti. „Šiuo metu kuriame verslo planą, bandome pritraukti investicijų. Pokyčių bus, bet dar ne šįmet“, – užsiminė T.Sakalauskas.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Dakaras 2018

Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT