Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Trys interneto rinkodaros strategijos, išpopuliarėsiančios 2012 metais

Tinklalapio One.lt lankytojų skaičius per mėnesį išaugo dešimtadaliu, nors puslapių atvertimai ir svetainėje žmonių praleistas laikas toliau mažėjo.
123rf nuotr. / Verslas internete
Šaltinis: Genialireklama.lt
0
A A

Visiems žinoma, kad smulkusis verslas turi labiausiai ribotą biudžetą, todėl šio verslo atstovai turi nuolat ieškoti netradicinių, įdomių ir nebrangių reklaminių sprendimų, kurie padidintų verslo žinomumą ir (ar) pardavimus.

Šįkart aprašysime kelias interneto rinkodaros strategijas, išpopuliarėsiančias 2012 metais. Visi punktai išdėlioti atsitiktine tvarka.

Reputacijos vadyba internete. Vis daugiau žmonių naudojasi paieškos sistemomis, norėdami rasti juos dominančią informaciją apie prekę ar paslaugą ir vis daugiau žmonių pasitiki pačių rasta informacija internete. Paieškos sistemos palengvina ir paspartina informacijos paiešką, tačiau verslui gali daryti tiek teigiamą, tiek neigiamą įtaką. Internete vartotojai gali skelbti ne tik pozityvius, bet ir negatyvius atsiliepimus bei patirtį su jūsų verslu. Taigi nevertėtų pamiršti tinkamai valdyti šią informaciją.

Mobiliųjų telefonų marketingas. Vis labiau pasaulyje populiarėjantys išmanieji telefonai verčia verslą prisitaikyti ir prie jų. Smulkiam verslui nėra būtina sukurti savąją išmaniojo telefono programėlę, tačiau verslo reprezentacinį puslapį pritaikyti mobiliųjų telefonų naršyklėms yra būtina.

„Google+“ puslapiai. Patys „Google+“ darbuotojai, tarp jų ir Mattas Cuttsas teigia, kad jei jūsų verslas turi „Google+“ puslapį, „Google“ paieškos rezultatų lange jūsų puslapis bus rodomas aukščiau. Tačiau nesupraskite mūsų klaidingai – naudoti tik „Google+“ ir atsisakyti kitų socialinių tinklų nebūtų labai protingas žingsnis.

Genialireklama.lt
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT