Bendrovė nebeleis rašyti komentarų prie vaikams skirtų įrašų, taip pat naudos kitus būdus, kad padidintų peržiūrų skaičių, įskaitant kitų vaizdo įrašų pasiūlymus.
Be to, demonstruojant vaikams skirtus vaizdo įrašus nebus rodoma suasmeninta reklama, pagrįsta „Google“ naudotojo duomenimis.
Šios priemonės gali apkarpyti pajamas iš reklamos, taip pat gali sumažėti vaikams skirto turinio. Kontekstinė reklama, priklausanti nuo tinklalapio turinio, bus toliau rodoma.
„YouTube“ įveda pakeitimus po to, kai FTC apkaltino vaizdo įrašų platformą pažeidus Vaikų privatumo internete apsaugos įstatymą. Pasak FTC, „YouTube“ rinko asmeninius vaikų duomenis, kuriuos naudojo parenkant reklamą.
„YouTube“ nepripažino pažeidimų, tačiau rugsėjį sumokėjo 170 mln. JAV dolerių baudą ir sutiko žymėti vaikams skirtą turinį. Už vaizdo įrašų kategorijos pasirinkimą bus atsakingi patys autoriai, tačiau neteisingas kategorijos pasirinkimas gali užtraukti baudą iš FTC.
Pasak bendrovės atstovės, „atsakomybė yra „YouTube“ prioritetas, kuris apima vaikų ir jų privatumo apsaugą“.
„YouTube“ jau seniai yra pareiškusi, kad jos platforma nėra skirta jaunesniems nei 13 metų vaikams, o jaunesnių nei šio amžiaus naudotojų paskyros yra pašalinamos. Bendrovė turi programą vaikams „YouTube Kids“, kuri neleidžia rodyti suasmenintų skelbimų.
Visgi pagrindinė „YouTube“ platforma vis dar yra viena populiariausių tarp vartotojų, jaunesnių nei 13 metų. Remiantis FTC, „YouTube“ tai naudoja reklamuotojams pritraukti.