Įmonės atlikto tyrimo duomenimis, didžiausia įmonių, kurios veikia ir internete, dalis yra Belgijoje, Vokietijoje ir Nyderlanduose, tačiau net ir šiose šalyse 40 proc. įmonių neturi interneto svetainių.
Europos Komisija yra apskaičiavusi, kad įmonės, išnaudojančios visą interneto potencialą, sukuria vidutiniškai dukart daugiau darbo vietų.
Elektroninės prekybos srityje labiausiai pažengusios yra Didžioji Britanija ir Lichtenšteinas – galimybės pateikti užsakymus ir atlikti mokėjimus siūlomos atitinkamai 16 ir 17 proc. įmonių interneto svetainių. Belgijoje tokios galimybės siūlomos tik 6 proc. įmonių interneto svetainių, o Austrijoje, Vokietijoje ir Nyderlanduose – 9 proc. svetainių.
Pasak „Email-Brokers“ atstovų, daugelis įmonių interneto svetainių yra prastai sukurtos ir jose nepateikiama esminė informacija, kaip antai tinkama informacija ryšiams ar informacija apie įmonė.
Belgijoje tokių pagrindinių standartų neatitinka 91 proc. įmonių interneto svetainių, Liuksemburge ir Prancūzijoje – maždaug 20 procentų.
Atliekant tyrimą taip pat nustatyta, kad daugelis interneto svetainių nėra atnaujinamos – daugiau kaip 80 proc. įmonių interneto svetainių Belgijoje, Graikijoje, Italijoje ir Ispanijoje nėra atnaujinamos ilgiau kaip metus.