„ZDNet“ praneša, kad virtuali parduotuvė „Unlimited Yihaodian“, kurios plotas sudaro 1200 kvadratinių metrų, vartotojams galės pasiūlyti maždaug 1000 pavadinimų prekių. Pasirinkęs norimą produktą pirkėjas užsako jį per išmanųjį telefoną, o po kurio laiko įsigyta prekė jam pristatoma nurodytu adresu.
Mažmeninės prekybos tinklas mano, kad panašios parduotuvės padės sutaupyti laiko, kuris paprastai gaištamas ieškant norimos prekės interneto parduotuvėje.
Pirmosios „Unlimited Yihaodian“ parduotuvės turėtų pasirodyti Kinijos pietuose esančiuose Guančžou ir Šenčženo miestuose.
Anksčiau „Yihaodian“ jau eksperimentavo su virtualiais prekybos centrais. 2011 metais kompanija Šanchajaus požeminėse perėjose įdiegė milžiniškus įvairiausių produktų atvaizdus. Juos buvo galima įsigyti nuskenavus patikusios prekės QR kodą su išmaniuoju telefonu.
Amerikiečių mažmeninės prekybos gigantas „Walmart“ valdo 51 proc. „Yihaodian“ akcijų, tačiau tai, šaltinių teigimu, nereiškia, kad amerikiečiai dalyvauja šiame projekte. Antra vertus, jei projektas bus sėkmingas, jis gali būti įgyvendintas ir kitose rinkose.