„Vartotojus erzina, kai mėnesio pabaigoje gauna sąskaitą už paslaugas, kuriomis jie naudojosi to nežinodami. Tokių situacijų iš tiesų pasitaiko ir dėl jų žmonės bijo išnaudoti visus išmaniųjų telefonų privalumus“, – pranešime spaudai teigia „Bitė Lietuva“ generalinis direktorius Chrisas Robbinsas.
Dažniausiai netyčinius prisijungimus bendrovė atleidžia vartotojams, kurie nėra užsisakę interneto plano ir kurių telefonai kartais prisijungia ir iškart atsijungia nuo interneto. Vieno atsitiktinio prisijungimo metu telefonas parsisiunčia nedaug duomenų, tačiau vartotojui nežinant per mėnesį jo sąskaita už mobilų ryšį gali pastebimai išaugti.
Bendrovė tikina, kad visi operatoriai gali tokius prisijungimus atskirti ir jų neapmokestinti.