Šį žaidimą sukūrė kanadiečių studija „DrinkBox Studios“. 2011 metais jie startavo su savo pirmu žaidimu „Tales From Space“, tačiau rimtai sužibėjo tik 2013-aisiais, kai sukūrė pirmąjį „Guacamelee!“. Tai buvo sėkmė tiek dėl to, kad žaidimas buvo tikrai geras, tiek todėl, kad šis laikotarpis buvo tikra indie žaidimų karštinė. Dabar kūrėjai grįžo prie savo vienareikšmiškai geriausio žaidimo ir pabandė jį paversti dar geresniu.
Žaidimo kūrėjai siužetą, kuris sukasi apie paralelines dimensijas, panaudoja ne tik naujos istorijos papasakojimui, bet ir kaip dingstį pridėlioti daugybę kurioziškų situacijų bei kaip sumanų būdą paįvairinti „Guacamelee! 2“ žaismą. Trumpiau tarus, tai, kad kūrėjai savo veikėjams leidžia šokinėti tarp dimensijų, reiškia, kad jie gali varijuoti ne tik su skirtingomis aplinkomis ar lygiais, bet ir su žaismu, staiga pasiūlant tradicinio žaidimo vaidmenimis kovas ar mobiliems telefonams skirtų žaidimų mechanikas.
Žaidimo bosai taip pat verti atskiro pagyrimo. Labiausiai dėl dviejų dalykų – humoro ir kovų įdomumo. Humorą galėsite įvertinti patys, o štai kovos su jais išties įdomios – beveik visos susideda iš daugiau nei vieno etapo, intuityviai sudėtingėja bei keičiasi. Labai smagu matyti, kad perkandus boso taktiką ir kurį laiką jį „baudžiant“, šis staiga padidėja ar pradeda manipuliuoti aplinka ir viskas per sekundę apsiverčia aukštyn kojomis. Tačiau tuo pat metu šios kovos nėra sudėtingos – kūrėjai žaidžia ne žaidėjo nervais, o išmone.
Nors tęsinys daugeliu aspektu labai panašus į pirmtaką, jis gerokai didesnis. Pirmos dalies perėjimui užtekdavo 8 valandų, tuo metu „Guacamelee! 2“ sugaišus tiek laiko bus pereita tik pusė žaidimo. Turint omenyje, kad tai pirmas kultinis indie žaidimas, susilaukęs didelio bei pilnaverčio tęsinio, nevalingai kyla mažytė viltis, jog gal šiuo keliu pasuks ir daugiau studijų.
Žaidimas veiks PC, „Sony PlayStation 4“, „Microsoft Xbox One“ ir „Nintendo Switch“ platformose.