Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Laukti ar praleisti? Žaidimo „Marvel`s Avengers“ BETA versijos apžvalga

Nuo tada, kai studija „Marvel“ pradėjo kepti itin sėkmingus filmus apie superherojus (pradedant Geležiniu Žmogumi), įvyko komiksų herojų renesansas. Suprantama, šis populiarumas atlydėjo daugelį superherojų ir į naujus kompiuterinius žaidimus. Savo sėkmingus žaidimus turi Žmogus Voras, taip pat Kapitonas Amerika, Geležinis Žmogus, Halkas ir keli kiti.
Žaidimas „Marvel`s Avengers“
Žaidimas „Marvel`s Avengers“ / V.Lukaševičiaus iliustr.

Kita vertus, nors jau egzistuoja 4 grandioziniai filmai apie „Keršytojus“ – žinomiausių „Marvel“ herojų rinktinę – žaidimų apie juos dabartinėse konsolėse nebuvo nė kvapo. Tiesa, jau šių metų rugsėjo 4 dieną tai žada pasikeisti. Taigi, ko tikėtis iš būsimo žaidimo apie garsiųjų superherojų komandą?

Vieną rugpjūčio savaitgalį turėjome galimybę išbandyti uždarą „Marvel`s Avengers“ BETA versiją, kurioje pristatomos kelios siužetinės žaidimo misijos, leidžiama susipažinti su būsima žaidimo struktūra, veikėjais ir režimu bei užduotimis, skirtais žaidimui tinkle. Iš to, ką teko pamatyti, žaidimas tikrai ambicingas, nes žada sujungti įprastą veiksmo nuotykių žaidimą vienam žaidėjui su daugelio žaidėjų režimu. Panašiai, kaip tą sėkmingai padarė abu „Destiny“ žaidimai bei kaip mažiau sėkmingai pabandė ilgai lauktas žaidimas „Anthem“. Kokia situacija su „Avengers“?

V.Lukaševičiaus iliustr./Žaidimas „Marvel`s Avengers“
V.Lukaševičiaus iliustr./Žaidimas „Marvel`s Avengers“

Visų pirma – pagrindinė jį kūrusi studija yra „Crystal Dynamics“, o ji pastaruoju metu labiausiai pasižymėjo naujausiais garsios serijos „Tomb Raider“ žaidimais. Būtent ši studija sukūrė 2013-ų metų „Tomb Raider“ ir tiesioginį jo tęsinį „Rise of the Tomb Raider“. Taigi, vieną puikiai žinomą seriją šie kūrėjai ne tik prikėlė naujam gyvenimui, bet ir įnešė į ją daug naujų spalvų. Kol kas norisi tikėti, kad nustebins ir būsimi „Keršytojai“.

Intriguojantis siužetas

Pats žaidimas, kaip ir BETA versija, prasideda nuo didelės misijos Kalifornijoje, prie Aukso Vartų tilto. Čia pats tiltas realiu laiku griaunamas, o „Keršytojai“ turi sustabdyti grėsmę, todėl žaidėjas gauna paeiliui pažaisti už Torą, Halką, Geležinį Žmogų, Kapitoną Ameriką ir Juodąją Našlę. Deja, iš misijos baigties panašu, kad „Keršytojai“ nespėja ir įvyksta katastrofa, dėl jos nukenčia visas pasaulis, dalis žmonių žūsta, o dalis patys įgauna supergalių. Po šio įvykio manoma, kad Kapitonas Amerika žuvo, o kiti Keršytojai išsiskirsto, nes jie matomi kaip grėsmė visuomenei.

V.Lukaševičiaus iliustr./Gera grafika
V.Lukaševičiaus iliustr./Gera grafika

Kūrėjai sumaniai pasinaudojo šia situacija ir į siužetą įtraukė iki šiol nei filmuose, nei žaidimuose nematytą veikėją – Kamalą Khan arba Mis Marvel. Ji – ištikima „Keršytojų“ gerbėja, kuri ne laiku atsidūrė katastrofos židinyje ir taip pat buvo paveikta. Po katastrofos jos kūnas tampa tarsi guminis, todėl ji gali visaip tampytis arba sugniaužti milžiniškus kumščius bei gerokai išsitempti pati.

V.Lukaševičiaus iliustr./Tvatyti priešus padidintais Kamalos kumščiais niekada neatsibosta
V.Lukaševičiaus iliustr./Tvatyti priešus padidintais Kamalos kumščiais niekada neatsibosta

Kamala inicijuoja „Keršytojų“ sugrįžimą, o kas bus toliau – kol kas visiškai neaišku. Kita vertus, pats siužetas jau dabar atrodo originalus, nematytas ir intriguoja, todėl, bent jau sprendžiant iš BETA versijos, „Marvel`s Avengers“ turėtų patikti šios studijos filmų gerbėjams.

V.Lukaševičiaus iliustr./Superherojų naujokė Kamala – absoliuti žaidimo žvaigždė (tiek kaip veikėja, tiek žaismo prasme)
V.Lukaševičiaus iliustr./Superherojų naujokė Kamala – absoliuti žaidimo žvaigždė (tiek kaip veikėja, tiek žaismo prasme)

Žaismas

Žaidimas yra žaidžiamas nuo trečio asmens, todėl savo veikėjus matome ir valdome tarsi būdami jiems už nugaros. Žaismas primena kitus veiksmo nuotykių žaidimus – valdydami veikėją judame per skirtingus lygius, dažniausiai siaurus ir uždarus, o pagrindinė mūsų užduotis – įveikti priešus. Kovos žaidime taip pat gana įprastos, bet stebina veikėjų ir jų galimybių įvairovė. Visiškai panašias kovas su priešais, žaidžiant už skirtingus herojus, galima įveikti labai skirtingai. Pavyzdžiui, Juodoji Našlė gali pasitelkti įvairias sėlinimo taktikas, o Halkas gali nusitverti priešą ir daužyti juo kitus.

V.Lukaševičiaus iliustr./Halkas gali kovoti ir vienoje rankų laikydamas eilinį bėdžių, kuriuo vėliau išvanoja kailį kitiems
V.Lukaševičiaus iliustr./Halkas gali kovoti ir vienoje rankų laikydamas eilinį bėdžių, kuriuo vėliau išvanoja kailį kitiems

Pats žaidimas, panašu, bus suskirstytas į siužetines misijas, kurias bus būtina žaisti norint toliau plėtoti žaidimo istoriją ir šalutines misijas, kurios bus skirtos ir daugeliui žaidėjų. Siužetines misijas reikia žaisti vienam (kitus veikėjus automatiškai valdo kompiuteris), o daugelio žaidėjų šalutinės misijos geriausiai žaidžiamos su kitais gyvais žaidėjais. Šiose misijose nėra daug įdomumo ar siužetinių įvykių – tiesiog atvyksti į lygį ir jame turi įvykdyti kokią nors užduotį, pavyzdžiui, nugalėti visus paženklintus priešus.

V.Lukaševičiaus iliustr./Jau BETA versijoje sutinkame ne vieną garsų herojų priešininką, su kuriais laukia įtemptos bosų kovos
V.Lukaševičiaus iliustr./Jau BETA versijoje sutinkame ne vieną garsų herojų priešininką, su kuriais laukia įtemptos bosų kovos

Žaidžiant vienam, mūsų veikėjui taip pat talkina kompiuterio valdomi personažai, bet tokie lygiai gerokai smagesni žaidžiant su kitais žaidėjais. Šios misijos kiek pabodo žaidžiant netgi BETA versiją, nes visos labai panašios ir jų negelbėja net žaidimas už skirtingus herojus. Tikėkimės, šias misijas kūrėjai, išėjus pilnam žaidimui, gerokai praturtins arba jos nebus privalomos norint įveikti tik siužetinę kampaniją, kurios misijos tikrai įvairios, įtraukiančios bei dinamiškos.

V.Lukaševičiaus iliustr./Visus veikėjus galima dar labiau ištobulinti ir sustiprinti
V.Lukaševičiaus iliustr./Visus veikėjus galima dar labiau ištobulinti ir sustiprinti

Halkas prieš automobilių kamštį

Bene įspūdingiausias ir maloniausias dalykas šiame žaidime – kada tik panorėjus įsikūnyti į skirtingus herojus. Pavyzdžiui, Toras gali valdyti griaustinį, mėtyti savo kūjį, o Geležinis Žmogus – skraidyti bei šaudyti iš rankų. Stebėtinai skiriasi net smulkiausi žaismo elementai, valdant bet kurį iš veikėjų – Geležinis Žmogus bėgdamas kaukši, kovodamas artimojoje kovoje jis nėra toks stiprus kaip jo bendražygiai, o štai Halkas ne bėga, o šuoliuoja. Išsiilgusiems paties Halko – dar geresnės žinios, nes BETA versijoje jam buvo skirta nemažai dėmesio ir kūrėjai nuoširdžiai pasistengė palikti įspūdį. Kai šis herojus bėga, jis automatiškai atgalia ranka nubloškia automobilius, o tam, kad išguldytų minią priešų, jam pakanka vieną kartą stipriai suploti savo didelėmis žaliomis rankomis.

V.Lukaševičiaus iliustr./Valdant Halką galima spausti bet kuriuos mygtukus ir vis tiek bus tas pats – viskas sprogs
V.Lukaševičiaus iliustr./Valdant Halką galima spausti bet kuriuos mygtukus ir vis tiek bus tas pats – viskas sprogs

Žaidimo naujokė – įsimintiniausia

Kaip bebūtų, didžiausią įspūdį iš veikėjų palieka pakistanietė Kamala. Ji – labai entuziastinga, aistringai besidominti „Keršytojų“ istorija ir jos charakteris bei būdas atrodo iki šiol nematyti kompiuteriniuose žaidimuose. Taip pat ji skirtingai ir netikėtai bendrauja su kitais „Keršytojų“ komandos nariais, o viską vainikuoja jos žaismas. Kamala, šokdama per prarają, gali ištempti rankas, o kovodama su priešais – pasveikinti juos žmogaus dydžio kumščiu. Tokio superherojaus valdymas taip pat nėra įprastas žaidime, todėl suteikia daug netikėto džiaugsmo. Taip pat žaidimo lygius įdomu naršyti ieškant slaptaviečių. Tiek Halkas, tiek Kamala, tiek kiti veikėjai skirtingai reaguoja į aplinką, visiškai kitaip atidaro slaptas dėžes ar juda per kliūtis aplinkoje.

V.Lukaševičiaus iliustr./Šis duetas tikrai nusipelno atskiro „Marvel“ filmo
V.Lukaševičiaus iliustr./Šis duetas tikrai nusipelno atskiro „Marvel“ filmo

Ar verta laukti šio žaidimo?

Nors peržaidus BETA versiją (kuri, beje, labai dosniai ilga – joje turint ką veikti galima praleisti netgi 10 valandų) dar kyla nemažai klausimų, jau dabar keli dalykai daugiau nei aiškūs. Žaidimas tikrai turėtų patikti „Marvel“ filmų ar visatos entuziastams, nes yra sukurtas lyg meilės laiškas šiems superherojams ir komiksams. Mėgstantys geras siužetines kampanijas, žaisdami šį žaidimą neliks apiplėšti, nes panašu, kad tokia kampanija čia tikrai yra ir, priedo, turi intriguojantį siužetą bei veikėjus. Tuo metu mėgstantys žaisti tinkle ir nuolat išbandantys įvairius tokio pobūdžio žaidimus, „Marvel`s Avengers“ pasiūla gali nusivilti. Kita vertus, gal daugelio žaidėjų turinys ateityje pasipildys ar taps įdomesnis, originalesnis.

V.Lukaševičiaus iliustr./Ne visi herojai elgiasi herojiškai
V.Lukaševičiaus iliustr./Ne visi herojai elgiasi herojiškai

Tiems, kas vis dar svarsto ir negali apsispręsti, geriausias būdas padėti tašką šiuose svarstymuose – išbandyti BETA versiją patiems. Skelbiama, kad dar šį mėnesį žaidimo BETA versiją savaitgaliais bus prieinama visiems ir visiškai nemokamai, tereikės ją atsisiųsti, tad viena proga dar liko. Išbandę BETA versiją patys, galėsite galutinai nuspręsti, ar verta laukti rugsėjo 4 d., ar šį žaidimą galima ir praleisti.

Galimybę išbandyti žaidimo „Marvel`s Avengers“ BETA versiją suteikė žaidimo leidėjai „Square Enix“. Šios verijos apžvalga ir ekrano paveikslėliai parengti žaidžiant „PlayStation 4“ konsole. Žaidimo pasirodymo data: šių metų rugsėjo 4 d. „Marvel`s Avengers“ pasirodys asmeniniuose kompiuteriuose, žaidimų platformoje „Stadia“ ir „PlayStation 4“, „Xbox One“, PlayStation 5“ bei „Xbox Series X“ konsolėse (pastarosiose dvejose jo išleidimas numatomas vėliau).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius