Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Nauja žaidimų kūrėjų mada: pelnytis iš nostalgijos

Šią savaitę pasklido gandai, kad prieš 16 metų pasirodęs „Blizzard“ kūrinys „Warcraft III“ sulauks visiško perdarymo, tačiau žaidimų industrijoje tai jokia naujiena - dauguma populiariausių praėjusio dešimtmečio vis dažniau sulaukia HD versijų ir yra parduodamos dar kartą.
„Warcraft III“
„Warcraft III“ / Stopkadras

Žaidimų kūrėjams dažnai norisi senuosius savo žaidimus parodyti ir jaunajai kartai, kuri taip papratai jų nepažais. Bėgant metams stipriai keitėsi šios industrijos technologijos, tad prieš penketą ar dešimtį metų pasirodęs naujas šedevras dabar gali atrodyti gerokai pasenęs, jau nekalbant ir apie žaismo pokyčius, tad atnaujinimai leidžia sugrąžinti senus darbus į šiuos laikus.

Verta paminėti, kad žaidimų perdarymai kūrėjų studijai kainuoja gerokai pigiau nei naujo žaidimo kūrimas. Išsipūtus naujų projektų biudžetams reta studija noriai rizikuoja didelėmis investicijomis, kuomet galima investuoti gerokai mažesnę sumą į seno žaidimo perdirbinį. Toks sprendimas turi logikos ir žaidimo rinkodaros prasme – seni ir laiko patikrinti žaidimai jau turi daugybę žilstelėjusių savo gerbėjų ir juos įsiūlyti žaidėjams yra gerokai lengviau. „Remastered“ versijos ne tik apeliuoja į tą nostalgijos pilną žaidėjų auditoriją, bet taip pat bando pritraukti ir naujų gerbėjų. Dažniausiai tai pavyksta, tačiau kartais sulaukiame ir kiek kitokio galutinio produkto, kuomet seni gerbėjai nusisuka nuo mylimų žaidimų.

Daugiau apie sėkmingus ir nesėkmingus žaidimų perdirbinius bei tai, kaip jiems sekasi pritraukti naujų žaidėjų galima sužinoti šios savaitės Žaismo DNR naujienų laidoje.

VIDEO: Žaidimų atgimimas - Naujienos / ’18 / 03.02

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Užsisakykite 15min naujienlaiškius