Dabar populiaru
Publikuota: 2020 liepos 30d. 19:15

„Neversong“ apžvalga, arba Pasaulis komoje

Žaidimas „Neversong“
Gamintojo nuotr. / Žaidimas „Neversong“

Ar kada nors mąstėte, ką jūs matytumėte patekę į komą? Kokį pasaulį patirtumėte? Kokius prisiminimus išgyventumėte? Žaidime „Neversong“ patenkate į komos pasaulį. Pasaulį, kuriame berniukas Pytas ieško pagrobtos draugės Vren, pakeliui sutikdamas vidinės fantazijos transformuotus suaugusiuosius.

Prieš dvejus su puse metų Thomasas Brushas „Kickstarter“ platformoje paskelbė ieškantis pinigų perdaryti ir išplėsti 2010 metais, tuo metu devyniolikmečio Thomaso, kurtą „Coma“ žaidimą. 2010 metais tai buvo 15 minučių patirtis, kurią išbandė daugiau nei 5 milijonai žaidėjų, o 2018 metais prašomą sumą Thomasas surinko per greičiau nei parą ir galiausiai žaidėjai sunešė tris kartus didesnį biudžetą. Šią vasarą mes žaidžiame pagaliau išleistą „Neversong“.

Š.Ledo iliustr./Pyto miestelis. Suaugusieji pradingo, liko tik vaikai
Š.Ledo iliustr./Pyto miestelis. Suaugusieji pradingo, liko tik vaikai

Tai platformų tipo žaidimas, kuriame turėsite daug šokinėti, daužyti priešus bei spręsti galvosūkius. Šio nuotykio valdymas lengvai perprantamas ir veikia intuityviai, o galvosūkiai nėra sudėtingi, tačiau iš esmės jie bei žaidimo istorija sukuria norą žaisti toliau. Žaidime sutinkami bosai – jau minėti transformuoti suaugusieji – pakankamai įdomūs ir nugalėję kiekvieną iš jų gausite po naują gebėjimą.

Š.Ledo iliustr./Kai suaugusieji atsiranda, tai jie jau išprotėję
Š.Ledo iliustr./Kai suaugusieji atsiranda, tai jie jau išprotėję

Gilyn į tamsą

Vyresni žaidėjai, galvodami apie žaidimą komoje, tikrai prisimins "American McGee" kurtą Alisos seriją, ir nors „Neversong“ pasaulis pavaizduotas detaliai, jis vis vien nepasiekia to vizualaus ir atmosferinio šiurpumo lygio, kurį sugeba sukelti Alisa McGee. Tačiau vizualiai tai – vis tamsėjanti ir niūri patirtis. Patirtis su mini-dalykais, kurie kartais net nepastebimi, bet kuria nejaukumą ir taip sustiprina pasakojimą.

Ir, žinoma, dar nerašėme, kad eiliuotas pasakojimas, gerai parinkti balsai bei garso takelis sustiprina teigiamą įspūdį.

Š.Ledo iliustr./Naujus gebėjimus atrakiname sugrodami melodijas
Š.Ledo iliustr./Naujus gebėjimus atrakiname sugrodami melodijas

Kas dar galėtų būti, tai labiau išvystyti šalutinių veikėjų vidiniai pasauliai, taip pat kartais galvosūkiai jaučiasi per daug monotoniški, tačiau kadangi žaidimas nėra ilgas, tai suprantama ir galima atleisti. Nedaug žaidžiantiems žaidėjams turėtų užtekti 5 valandų, kad pamatytų, kaip išsivysto Pyto istorija, tačiau labai skubant, viską pereiti galima ir per valandą. Būtent dėl to šis žaidimas puikiai tinka savaitgalio vakarui ar dviem.

Š.Ledo iliustr./Bosas, kurį, pasirodo, valdo suaugusieji
Š.Ledo iliustr./Bosas, kurį, pasirodo, valdo suaugusieji

Ar tikrai viskas taip paprasta?

O kad nesijaustumėte, jog viską paskaitėte ir pamatėte, paliksime kelis klausimus neatsakytus. Ar tikrai viskas taip paprasta? Ar tikrai jaunuolio pasąmonės sukurtas pasaulis gali būti toks? Prieš ką Pytas iš tiesų kovoja? Atsakykite į juos bežaisdami „Neversong“, o mes užsiminsime tik tiek, kad žaidime daugiau savirefleksijos nei atrodo iš pat pradžių.

Žaidimą apžvalgai suteikė jo kūrėjai, „Neversong“ testavome „Xbox One“ konsole, o žaidimas jau išleistas „Nintendo Switch“, „PlayStation 4“, „Xbox One“, iOS (ir „Apple Arcade“) bei asmeniniam kompiuteriui su „Microsoft Windows“ ar „Linux“ operacinėmis sistemomis.

Komentarai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Atradimai virtuvėje

Skanumėlis

Esports namai

URBAN˙/

Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT