Šiuo metu serijos kūrėjai yra užsiėmę vieno už kitą paikesnių „Saint‘s Row“ žaidimų kūrimu, tad rimtam „Red Faction“ nebėra vietos. Užtat yra vietos pagražintam ir savo šlovę jau pelniusiam „Red Faction: Guerrilla RE-MARS-TERED“.
Šis perleidinys yra trečiojo asmens šaudyklė. Nelaimei, jos šaudymo mechanikos yra šiek tiek pasenusios, tad paprasti susišaudymai su priešais tikrai neteikia daug džiaugsmo. Kita vertus, ne tai yra pagrindinis žaidimo arkliukas. Pagrindinis dėmesį traukiantis dalykas žaidime yra galimybė naikinti pastatus. Pirmasis „Red Faction“ leido dinamiškai kapstyti dirvą, o štai šiame žaidime galime kūju ir sprogmenimis griauti sienas, kolonas ir net visus pastatus.
Griauti norėsis ne tik dėl to, kad smagu, bet ir tam, kad pastumtumei siužetą į priekį. Gyvenamo Marso žemėlapis yra suskirstytas į keletą zonų. Jose pilna ne tik gyvenamųjų namų, bet ir įvairių industrinių bei saugumo struktūrų. Jas naikinant galima sumažinti valdžios kontrolę zonoje ir įkvėpti žmones sukilimui. Aukštesnis neramumo lygis atrakina siužetines misijas, paskatina daugiau maištininkų spontaniškai prisijungti prie tavęs susišaudymų metu, o besimėtančiose amunicijos dėžėse randama daugiau šovinių.
Klabant apie atnaujintą žaidimo grafiką – ji nėra pati gražiausia, ypač filmukuose. Nors žaidimas atrodo kur kas geriau nei pirmtakai, tačiau šiais laikais galime rasti ne vieną dešimtį gražesnių Marso kolonijų. Galime pasidžiaugti, kad garso prasme žaidimas geresnis.
Kalbant bendrai, „Red Faction: Guerrilla RE-MARS-TERED“ gavosi visai smagus žaidimas norintiems prisiminti nostalgišką praeitį. Jei galite atleisti žaidimui už senoviškas kovos mechanikas ir kiek netikrovišką transporto priemonių vairavimą, tai jis geras ir šiandien.