Dabar populiaru
Publikuota: 2018 balandžio 28d. 18:03

Žaidimo „Empires Apart“ apžvalga: stilizuota klasikinė strategija

Žaidimo „Empires Apart“ stop kadras
Gamintojo nuotr. / Žaidimo „Empires Apart“ stop kadras

„Age of Empires“ serija neišvengiamai paveikė daugelio žaidėjų vaikystę. „Rise of Rome“ turbūt žaidė tik retas iš mūsų, bet jis paklojo klasikinės formulę. „Age of Empires II“ pasižymėjo įdomiausiais sukčiavimo kodais ir žaidėjams juoką kėlusiais kareiviais. Tačiau „Age of Empires III“ taip ir nesutraukė didelės krūvos fanų, o serija apmirė.

Šiomis dienomis daugiau žaidžiami įvairūs antrojo serijos žaidimo perleidimai ir papildymai, o „Empires Apart“ yra kitų kūrėjų bandymas įlipti į šią nostalgišką balą.

Visi žaidę bet kurį iš „Age of Empires“ žaidimų iš karto supras, ką ir kaip daryti „Empires Apart“ žaidime. Žaidėjas pradeda nuo miesto centro, kuriame samdomi valstiečiai. Šie savu ruožtu renka resursus: maistą, medieną, akmenį ir auksą. Jie taip pat stato ekonominius, karybos ir gynybos pastatus. Vienas didesnių skirtumų yra susijęs su amžių kaitos sistema. „Age of Empires“ miesto centre už rimtą resursų sumą galėjai pastumti savo frakciją į naują civilizacijos lygį. Tai pakeisdavo pastatų išvaizdą, atrakindavo naujus statinius, dalinius ir patobulinimus. Dabar ši sistema perskelta į dvi dalis: du ekonominius ir du karinius patobulinimus. Jie yra nepriklausomi, tad žaidėjas gali smarkiai investuoti į savo bazės plėtrą ir apleist karinius reikalus. Gali, aišku, ir atvirkščiai.

„Empires Apart“ turi ir tradicinį dalinių balansą: ietininkai nugali raitininkus, lankininkai muša ietininkus, iečių svaidytojai kerta lankininkus. Tačiau čia verta paminėti, kad „Empires Apart“ išsiskiria unikaliomis dalinių savybėmis. Pavyzdžiui, Bizantijos pėstininkai kirsdami priešui suteikia laikiną neveiksnumo būklę. Jų kavaleristai smogdami pirmą smūgį neveiksniam daliniui daro dvigubai daugiau žalos. Norima, kad su pėstininkais priviliotum ir sulaikytum priešą vietoje, o su raitininkais jį puldinėtum ir atsitrauktum. Tuo tarpu prancūzų elitiniai tamplieriai turi šarvus, kurie išeikvojami vietoje sveikatos. Šarvus pasyviai atstato pagrindiniai šios tautos pėstininkai.

Kiekviena tauta gali rinktis iš dviejų herojų. Juos galime gauti vėlyvame žaidime pastatomais super daliniais. Čia rasime Jeanne d'Arc, Rolandą iš Rolando giesmės, Bizantijos imperatorius ir daugelį kitų. Kiekvienas iš jų yra skirtingas, o kai kurie herojai net nėra koviniai. „Empires Apart“ pakankamai atlaidžiai žiūri į istorinį realizmą ir tai, ar daliniai yra tinkami vaizduojamam laikmečiui.

Meninė žaidimo pusė yra labai stipri. Kūrėjai, matyt suprasdami, kad aukščiausio lygio grafika jiems nepasiekiama, pasirinko smarkiai stilizuotą stilių. Tiek pastatai, tiek kareivėliai atrodo gražiai ir šiuolaikiškai, ar bent jau pakankamai dailiai žaidimui, kurį valdome atitraukę vaizdą.

„Empires Apart“ yra drąsus bandymas pagauti nostalgijos žavesį apvelkant žaidimą šiuolaikiškais rūbais. Kūrėjai ne tik bandė atkurti žaidimo pagrindus, bet ir pridėti gerai apgalvotų naujovių, kurios veikia, tačiau ne visuomet.

VIDEO: Empires Apart | Apžvalga
GameOn.lt

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Praktiški patarimai

Skanumėlis
Gerumu dalintis gera
Parašykite atsiliepimą apie Mokslas.IT