Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Konkurso „Nemokama reklama socialinėms problemoms spręsti“ nuostatai

Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Susižažinkite su konkurso „Nemokama reklama socialinėms problemoms spręsti“ nuostatais.

I. KONKURSO BENDROSIOS NUOSTATOS

1.Konkurso „Nemokama reklama socialinėms problemoms spręsti“ (toliau – Konkursas) nuostatai reglamentuoja konkurso tikslus, dalyvius, organizavimo ir vertinimo tvarką.
2.Konkursą inicijuoja UAB „15 minučių“.
3.Konkurso eigą koordinuoja UAB „Ad verum“.
4.Konkurso tikslas – susidarius rezonansinei situacijai dėl regioninės spaudos rėmimo iš valstybės biudžeto lėšų, atsilyginti visuomenei už gautą paramą nemokama socialine reklama dienraštyje „15 minučių“, leidžiamame Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos miestuose.
5.Konkurso objektas – nemokamas 6000 cm2 reklamos plotas.
6.Konkurso laimėtojo įgyta teisė į nemokamą reklamos plotą gali būti realizuojama pagal iš anksto suderintą planą, reklaminiams maketams spausdinti  laikraštyje „15 min“.
7.Konkurse gali dalyvauti biudžetinės įstaigos – valstybės arba savivaldybės išlaikomos organizacijos, vykdančios arba ketinančios vykdyti projektus, kurie yra skirti socialinėms visuomenės problemoms spręsti.
8.Kiekviena įstaiga konkursui gali pateikti tik vieną projekto pristatymą.
9.Visa su konkursu susijusi informacija skelbiama naujienų portale www.15min.lt.

II. KONKURSO EIGA

10.Norintieji dalyvauti Konkurse, pateikia:
10.1.Užpildytą paraišką, kurioje nurodyta ši informacija: įstaigos pavadinimas, paraišką pildančio asmens vardas ir pavardė, elektroninio pašto adresas ir telefono numeris, trumpas projekto idėjos pristatymas, nemokamo reklamos ploto gavimo motyvacija. Paraiškos formą galite rasti www.15min.lt arba gauti el. paštu, parašę prašymą info@adverum.lt.
10.2.Laisvos formos projekto pristatymą, kuriame atsispindi: sprendžiamos problemos aktualumas visuomenei ir projekto reklaminės kampanijos idėja.
11.Paraiškos dalyvauti konkurse ir kiti dokumentai priimami nuo 2010 m. sausio 19 d. iki 2010 m. kovo 1 d. 17.00 val. el. paštu info@adverum.lt, faksu 8 (5) 233 6561 arba paštu UAB „Ad verum“, S. Konarskio g. 49, LT–03123, Vilnius.
12. Organizacijos, nepateikusios visų reikiamų dokumentų, ar atsiuntusios juos pasibaigus dokumentų priėmimo laikui, konkurse nedalyvauja. 
13. Paraiškas pateikusios organizacijos skelbiamos naujienų portale www.15min.lt.
14.Konkurso projektų vertinimas vyksta nuo 2010 m. kovo 1 d. iki 2010 m. kovo 15 d.
Konkurso laimėtoją renka 5 asmenų komisija: UAB „15 minučių“ direktorius Rytis Budrys, reklamos agentūros „VRS Grupė“ vadovas Gintaras Šeputis, „Transparency International“ Lietuvoje vadovas Sergejus Muravjovas, „Deloitte“ Finansų konsultacijų departamento vadovas Linas Galvelė, Lietuvos marketingo asociacijos valdybos narys Rytis Buračas.
15.Konkurso rezultatai skelbiami 2010 m. kovo 17 d., naujienų portale www.15min.lt.

III. PROJEKTŲ VERTINIMAS 

16.Konkursui pateikti projektai vertinami balais. Galutinis balas apskaičiuojamas susumavus visus balus, kuriuos projektas gavo iš vertinimo komisijos narių. Kiekvienas komisijos narys kiekvieną projektą vertina nuo 1 iki 5 balų.
17.Pagrindiniai komisijos vertinimo kriterijai:
17.1.atitikimas konkurso nuostatams;
17.2.socialinis ir kultūrinis aspektas;
17.3.kūrybiškumas ir originalumas;
17.4.temos, problemos aktualumas.
18.Vertinimo komisijos sprendimai neginčijami ir neapskundžiami.

V. KONKURSE DALYVAUJANČIŲ PROJEKTŲ REIKALAVIMAI

19.Kuriant laisvos formos projekto prisistatymą leidžiama naudotis bet kokiomis tekstinėmis (žodinėmis), vaizdinėmis (vizualinėmis) ir garsinėmis (audio) priemonėmis.
20.Pretenduojantis dalyvauti konkurse projektas turi atitikti šiuos reikalavimus:
20.1.turi būti paraišką teikiančios organizacijos autorinis projektas, nepažeidžiantis jokių Lietuvos Respublikos įstatymų ar trečiųjų šalių teisių;
20.2.turėti aiškiai suformuluotą tikslą;
20.3.turėti viešumo reikalingumo faktorių;
20.4.turėti akivaizdžią naudą visuomenei;
21.Neatitinkantys šių reikalavimų, pateikti pavėluotai arba pristatyti kitu adresu nei nurodyta šių Nuostatų II dalies 11 punkte, projektai konkurse nedalyvauja.

VI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

22.Konkurso nuostatai ir užsiregistravę dalyviai skelbiami naujienų portale www.15min.lt
23.Konkursą įgyvendina ir koordinuoja UAB „Ad verum“, S. Konarskio g. 49, LT–03123 Vilnius; tel./faks. +370 5 233 6561. Kontaktinis asmuo – direktorė Ieva Naujalytė, el. paštas ieva@adverum.lt
24.Konkurso rezultatai skelbiami 2010 m. kovo 17 d. naujienų portale www.15min.lt
25.Konkurso organizatoriai pasilieka teisę Konkurso darbus publikuoti ir reprodukuoti.

Konkurso nuostatų

1 priedas

KONKURSO „NEMOKAMA REKLAMA SOCIALINĖMS PROBLEMOMS SPRĘSTI“ DALYVIO PARAIŠKA

ĮSTAIGOS PAVADINIMAS

PARAIŠKĄ TEIKIANČIO ŽMOGAUS VARDAS, PAVARDĖ

TELEFONO NUMERIS

FAKSO NUMERIS

ELEKTRONINIO PAŠTO ADRESAS

TRUMPAS PROJEKTO IDĖJOS PRISTATYMAS (2–3 SAKINIAI)

NEMOKAMO REKLAMOS PLOTO GAVIMO MOTYVACIJA

KARTU SIUNČIAMŲ DOKUMENTŲ PUSLAPIŲ SKAIČIUS
 
SU KONKURSO NUOSTATAIS SUSIPAŽINAU

Parašas

Laisvos formos projekto PRISTATYMAS, kuriame aprašomas (vaizduojamas) sprendžiamos problemos aktualumas visuomenei ir projekto reklaminės kampanijos idėja, turi būti pateiktas komisijai kartu su dalyvio paraiška. Be jos projektas nebus vertinamas.

Komentarai
Temos Reklama
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie 15min