Kaip rašo portalas warfiles.ru, šarvuočius į Iraką bandžiusios pristatyti Ukrainos kompanijos laivo savininkams jau skolingos kelis milijonus dolerių už šį pasiplaukiojimą ir laivo ilgalaikį dreifavimą Persijos įlankoje,
Šarvuočiai į Ukrainą vežami nuo šių metų rugpjūčio, kuomet Irako armija atsisakė juos priimti. Atsisakymą irakiečiai motyvavo tuo, kad šarvuočių šonuose aptikta įtrūkimų, 42 kovos mašinos pripažintos brokuotomis ir išsiųstos namo.
Šarvuočiai Irakui turėjo būti perduoti stambiausio Ukrainos kontrakto rėmuose. Šis kontraktas numatė, kad ukrainiečiai Irakui už 556,5 mln. dolerių perduos 420 šarvuočių ir lėktuvų An-32. Sutartis tarp abiejų valstybių buvo pasirašyta dar 2009 m.
Vėliau Irakas ne kartą kaltino ukrainiečius vėluojant vykdyti sutartį, tačiau visos konfliktinės situacijos buvo išspręstos.
Rugsėji paaiškėjo, kad Irakas vis dėlto nusprendė vietoje Ukrainos gamybos šarvuočių įsigyti Rusijoje pagamintų BTR-82 ir modernizuotus sovietinių laikų BTR bei BMP.
Kaip anksčiau yra skelbęs portalas ak-inzt.net, Ukrainoje sukurtas šarvuotis BTR-4 pirmą kartą viešai pademonstruotas 2006 m. Ši mašina skirta karių gabenimui ir jų palaikymui ugnimi mūšyje. Šarvuotis gali dalyvauti kovos veiksmuose įvairiomis sąlygomis.
BTR-4 gali efektyviai vykdyti užduotis ir dieną, ir tamsiu paros metu, įvairiomis klimato sąlygomis. Jis puikiai važiuoja ne tik asfaltu, bet sunkiai įveikiamomis vietovėmis.
Šarvuotį varo 500 arklio galių variklis ir aštuoni varantys ratai. Asfaltu jis išvysto greitį iki 110 km/val. ir gali nuvažiuoti iki 690 km. nepasipildydamas degalų. Plaukdamas vandeniu šarvuotis išvysto iki 10 km/val. greitį.