Pirmasis „AEROHUB KUN“ plėtros etapas užbaigtas su techninių sąlygų pirmųjų investuotojų veiklai sukūrimu. Naujiems pastatams statyti skirtas plotas pietinėje oro uosto dalyje sujungtas su likusia teritorija orlaivių riedėjimo taku, taip pat įrengta orlaivių stovėjimo aikštelė. Naujai infrastruktūrai įrengti Kauno oro uostui prireikė 7,2 mln. eurų.
Po pirmojo darbų etapo laukiama ir tolimesnės projekto plėtros – oro uostą numatyta sujungti su Kauno laisvąja ekonomine zona (LEZ). Kauno oro uostas šiai jungčiai jau pasiruošęs, tikimasi ją įgyventi iki šių metų pabaigos.
„Kol Kauno oro uoste dar vyksta techniniai darbai, intensyviai vedame jau į priekį smarkiai pažengusias derybas su pirmaisiais projektu susidomėjusiais užsienio investuotojais. Jie planuoja čia statyti orlaivių remonto ir techninės priežiūros (MRO) bazę, kurioje aptarnautų įvairaus dydžio lėktuvus“, – sakė Kauno oro uosto direktorius Bruno Kaspar.
Strateginiam projektui „AEROHUB KUN“ investuotojų ieškoma drauge su „Investuok Lietuvoje“. Į puikią geografinę lokaciją turintį oro uostą ketinama pritraukti įmonių, užsiimančių orlaivių remontu, dalių gamyba, prekyba.
Norint kuo geriau pristatyti projektą užsienio investuotojams, specialiai „AEROHUB KUN“ sukurta interneto svetainė www.aerohubkun.com, kurioje nurodomi Kauno oro uosto ir Lietuvos privalumai – patogi vieta Europoje, užtikrintas susisiekimas oro bei antžeminiu transportu, naujai įrengta infrastruktūra, inžinerinį išsilavinimą turintys potencialūs darbuotojai.
Per pastaruosius metus projektas „AEROHUB KUN“ pristatytas ir keliose tarptautinėse aviacijos konferencijose Vokietijoje, kur sulaukė nemažai specialistų dėmesio.