Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2015 01 08

Kauno oro uostui vadovaujantis šveicaras Bruno Kasparas: „Turime didžiulį potencialą“

Kauno oro uostui vadovaujantis Bruno Kasparas įsitikinęs, jog dėl itin dėkingos geografinės padėties ir didelių infrastruktūros resursų, Kauno oro uostas turi puikias ateities perspektyvas. 2015-aisiais Kauno oro uostas sėkmingai tęsia bendradarbiavimą su žemų kaštų keleivių pervežimo oro linijomis. Taip pat didelis dėmesys skiriamas krovinių pervežimo bei techninio aptarnavimo, techninių paslaugų teikimo sričiai.
Kauno oro uoste
Kauno oro uoste / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Apie tai Kauno oro uosto vadovas kalbėjosi ketvirtadienį susitikime su Kauno miesto meru Andriumi Kupčinsku. 

„Tikimės, kad naujų investuotojų pritrauks kartu su Kauno laisvąja ekonomine zona (LEZ) įgyvendinamas oro parko projektas, kuris jau šių metų pabaigoje sujungs LEZ ir Kauno oro uosto teritorijas.

Šiuo metu lankome bendrojo lavinimo mokyklas, kur moksleivius supažindiname su oro uosto veikla bei galimybėmis jame įsidarbinti. Kadangi tikrai trūksta gerų technikos specialistų, planuojame bendradarbiauti su Švietimo ir mokslo ministerija, Kaune veikiančiais universitetais“, – kalbėjo Kauno oro uosto direktorius B.Kasparas.

Norėtų atnaujinti tiesioginius skrydžius į Barseloną, Tamperę ir Milaną

Susitikimo metu sutarta skatinti atvykstamąjį turizmą, kurti ilgalaikę strategiją. Kauno meras pabrėžė, jog turistams įvedus vadinamąjį „pagalvės" mokestį, surinktos lėšos turėtų būti skiriamos atvykstamojo turizmo skatinimui.

„Didžiosios šalies savivaldybės turėtų turėti galimybę ir teisę apsispręsti, ar tokia turizmo infrastruktūros rinkliava yra reikalinga konkrečiame mieste", – pabrėžė A.Kupčinskas.

Kauno meras su oro uosto vadovu aptarė galimybę atnaujinti itin didelio pasisekimo sulaukusius tiesioginius skrydžius į Tamperę (Suomija), Barseloną (Ispanija), Milaną (Italija) ir kitus Europos miestus.

Rezultatai džiugina: pernai skrydžių daugėjo

2014 metais keliaujančiųjų sparčiai daugėjo visuose trijuose Lietuvos oro uostuose. Kauno oro uostas pernai aptarnavo 724 tūkst. keleivių. Palyginti su 2013-aisiais, skrydžių iš Lietuvos ir į ją per praėjusius metus padaugėjo 10 proc. Praėjusiais metais visi trys Lietuvos oro uostai priėmė ir išleido 47 tūkst. skrydžių.

Didžiausią perskraidintų keleivių augimą Lietuvos oro uostuose praėjusiais metais generavo avialinijos „Wizz Air“, „Turkish Airlines“ ir „SAS“. Kauno oro uoste ypač paklausios buvo įvairios vasaros atostogų kryptys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius