Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2014 08 12

Tyrimas patvirtino: „Žalgirio“ arena – patraukliausia Lietuvoje

Keturi iš penkių Lietuvos gyventojų bent kartą į metus apsilanko renginiuose Lietuvoje arba užsienyje. Tai paaiškėjo atlikus tyrimą, kurio metu apklausti 15-65 m. Lietuvos gyventojai. Dažniausiai lankomi renginiai – Lietuvos atlikėjų koncertai, parodos, visai šeimai skirti renginiai, užsienio atlikėjų koncertai ir profesionalaus krepšinio varžybos. Šiems renginiams kaip tinkamiausia vieta Lietuvoje įvardinama 2011-aisiais duris atvėrusi „Žalgirio“ arena Kaune. Šį tyrimą UAB „Kauno arena“ užsakymu atliko rinkos tyrimų bendrovė SIC.
 Kauno „Žalgirio“ arena
Kauno „Žalgirio“ arena

 „Žalgirio“ arena konkurentus pranoksta modernumu

 Per trejus „Žalgirio“ arenos veiklos metus joje jau yra apsilankę beveik pusė Lietuvos gyventojų. Tą patvirtina ir arenos lankomumo rodikliai – 2014-ųjų rudenį laukiama dumilijonojo lankytojo. Milijonasis „Žalgirio“ arenos lankytojas buvo sutiktas 2012 m. rudenį, praėjus vos daugiau nei metams nuo arenos atidarymo.

 Didelį lankomumą lemia ne tik žmonių smalsumas pamatyti naują areną. Šis objektas išsiskiria ir kitais privalumais, kuriuos įvardino respondentai: gražus ir šiuolaikiškas įrengimas (66 proc.), patogumas (46 proc.), gera akustika (45 proc.), patogus parkavimas (36 proc.), dažnai vykstantys pageidaujami renginiai (krepšinio varžybos, Lietuvos ir užsienio atlikėjų koncertai, parodos). Būtent krepšinio rungtynės ir yra dažniausiai lankomi renginiai – jose per paskutinius metus pabuvojo daugiau nei pusė reguliariai arenoje besilankančių žmonių.

Kas trečias apklaustasis pabrėžė, kad prie arenos patogu privažiuoti viešuoju transportu. „Prie to labai prisidėjo Kauno miesto savivaldybė. Jos iniciatyva ir pagalba po didžiųjų renginių nuo arenos kursuoja specialūs autobusų maršrutai, kurie lankytojus parveža iki pat namų Kauno mieste, taip pat iki autobusų arba geležinkelio stoties kitų miestų gyventojus. Tai kitur Lietuvoje netaikoma praktika“, - patikslino „Žalgirio“ arenos vykdomoji direktorė Asta Ivanauskienė.

Kauno areną renkasi visos Lietuvos gyventojai

Atliekant tyrimą buvo klausiama, kurioje arenoje norėtų apsilankyti respondentas, jei į jo norimą aplankyti renginį bilietų kainos būtų vienodos visose Lietuvos arenose. 44 proc. pasirinko Kauno „Žalgirio“ areną, gerokai atsiliko Vilniaus „Siemens“ arena, kurią rinktųsi 28 proc., Klaipėdos „Švyturio“ arena (12 proc.), Šiaulių arena (9 proc.), Panevėžio „Cido“ arena (3 proc.).

Įprasta, kad esant įvardintai situacijai žmonės renkasi arčiau namų esančią areną. Tas matyti analizuojant atsakymus, kai respondentai rinkosi Vilniaus, Klaipėdos, Šiaulių ir Panevėžio arenas. Tačiau laikinosios sostinės areną pasirinkusių respondentų paveikslas ženkliai skyrėsi. Jie šią areną rinktųsi ne dėl to, kad ji – arčiau namų. Apsisprendimą lėmė tas, kad tai – nauja ir didelė salė su gera akustika (21 proc.), maloni ir jauki aplinka (13 proc.), patogu atvykti ir pasistatyti automobilį (10 proc.). Dar penktadalis Lietuvos gyventojų apsilankytų arenoje dėl to, kad joje dar neteko būti.

„Įdomu tai, kad 4 proc. respondentų „Žalgirio“ arenoje apsilankytų dėl tokio arenos pavadinimo. Tuo tarpu kitos arenos vien savo pavadinimu lankytojų nepritrauktų. Tą būtų galima paaiškinti „Žalgirio“ žodžio svarba lietuvių sąmonėje, taip pat ir namų komandos – Kauno „Žalgirio“ – įtaka“, - sakė A.Ivanauskienė.

Gerinamas Kauno miesto įvaizdis

Apklausus kauniečius paaiškėjo, kad daugiau nei 70 proc. jų didžiuojasi 2011 metais Europos krepšinio čempionatui duris atvėrusia „Žalgirio“ arena. Šis rezultatas ženkliai pralenkė nuomonę apie kitus per pastaruosius dešimt metų Kaune pastatytus statinius. 

Nedaug skyrėsi ir kitų miestų gyventojų nuomonė. Net 65 proc. jų teigė, kad būtent ši arena labiausiai pagerino jų nuomonę apie Kauną.

„Visada malonu sulaukti gerų vertinimų, tačiau vietoje nestovime – nuolat generuojame ir diegiame naujoves. Kitą sezoną eiles arenos viduje sumažins nauja nepiniginių atsiskaitymų sistema. Tai leis paprastai ir greitai atsiskaityti greitojo maitinimo taškuose. Kita naujovė – vaikų žaidimų zona, kurioje krepšinio rungtynių ar kitų renginių atvykę stebėti tėvai ras pramogų savo vaikams“, - apie artimiausius planus pasakojo A.Ivanauskienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius