Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Festivalyje „Kino pavasaris“ – 8 erotiški filmai gyvenimo geismo pasiilgusiam žiūrovui

Airiška sekso dramedija „Sensacija“
Kadras iš filmo / Airiška sekso dramedija „Sensacija“.
Šaltinis: 15min
0
A A

Vis dar vėsiais kovo vakarais Vilniaus tarptautinis kino festivalis „Kino pavasaris“ savo žiūrovus šildys karštais ir erotiškais filmais. Tai, kad festivalis tikrai pavasarinis, patvirtins net aštuonios aistringos juostos, repertuare užėmusios geriausias vakarines pozicijas ir jau susilaukusios pirmųjų bilietų pirkėjų.

„Erotika yra privalomas kiekvieno save gerbiančio festivalio prieskonis, – šypsosi festivalio ekspertas Edvinas Pukšta. – Kai ji meniška, kinematografiška ir pabrėžianti originalų kiekvieno režisieriaus požiūrį – tai visuomet intriguoja ir suteikia programai visų taip geidžiamo intymumo. Mūsų festivalyje viešinčios aštuonios aistros prisotintos juostos – „karštieji“ repertuaro taškai – tikrai sulauks savo gyvenimo geismo pasiilgusio žiūrovo.“

Nuogas atvirumas

Jau trečią kartą į festivalio programą sugrįžtantis baskų kilmės režisierius Julio Medemas („Kino pavasaris“ rodė jo dokumentinį filmą „Baskų realybė. Kamuoliukas prieš sieną“ ir kontroversinę dramą „Sutrikusi Ana“) niekuomet nevengė seksualinių temų savo kūryboje. Intymioje erotinėje dramoje „Kambarys Romoje“ jis vienai nakčiai užsidaro viešbučio kambaryje su dviem gražiomis moterimis.

Ispanė Alba ir rusė Nataša atsitiktinai susitinka Romos senamiestyje ir ekspromtu susitaria palaukti saulėtekio kartu. Jos kalbasi ir išsisukinėja nuo tikros tiesos, nevengia meluoti ir pramanytais svarstymais mėgina pabėgti nuo realybės, kol paryčiais atveria savo sielas. Elena Anaya (ją pagrindiniam vaidmeniui naujausiame filme pakvietė Pedro Almodovaras) ir Natasha Yavorenko („Nimfomanės dienoraštis“ buvo rodomas Lietuvos kino repertuare) stebina ypač drąsiais vaidmenimis, nes aktorėms beveik visą laiką teko filmuotis nuogoms. Filmas pretenduoja tiek į moterų, tiek į vyrų širdis, taip pat žada išprovokuoti prieštaringas diskusijas.

Aistringas maištas

Atvirų erotinių scenų nevengia ir debiutuojanti Belgijos kūrėja Sophie Shoukens psichologinėje dramoje „Marike, Marike“. Maištaujanti 20-metė kiekvieną vakarą puola į glėbį dvigubai ar net trigubai vyresniems vyrams, aistringai mylisi, fotografuoja jų nuogus kūnus. Iš atskirų nuotraukų ji dėlioja per daug anksti mirusio ir nepažįstamo tėčio paveikslą. Jautrus ir intymus filmas pasakoja apie jauną moterį, kuri mėgina praverti duris į suaugusiųjų pasaulį ir bet kokia kaina trokšta išmokti mylėti.

Dramatiškas geismo pasaulis

Du prizus Kanų festivalyje gavusi ir geriausiu Azijos filmu Honkongo kino festivalyje pripažinta vietnamietiška drama „Nebijok, Bi!“ šešiamečio berniuko akimis atskleidžia geismo verpetuose įsipainiojusios šeimos kasdienybę. Alkoholikui tėčiui labiausiai rūpi įsitempti į lovą žavią masažuotoją, o vis dar neištekėjusi teta skęsta seksualinėse fantazijose. Mažasis Bi visa tai atidžiai stebi, savaip interpretuoja, eksperimentuoja seksualiniais žaidimais ir bręsta anksčiau, nei to norėtų tėvai. Pirmą vaidybinį filmą sukūręs režisierius Phan Dang Di parašė scenarijų pernai „Kino pavasaryje“ viešėjusiai erotinei dramai „Pasroviui“.

Airiška aistra

Subtili airiška sekso dramedija „Sensacija“ supažindina su patrakusiu fermeriu, kuris seksualines aistras tenkina avių bandos akivaizdoje. Po staigios tėvo mirties jaunuolis paveldi daug pinigų ir sulaukia galimybės nusipirkti meilę. Jis paskambina sekso paslaugas teikiančiai laisvo elgesio merginai ir po pirmojo naktinio akto ją įsimyli. Taip prasideda didžiausios problemos, nes praturtėjęs jaunuolis patiki draugės gundymais atidaryti prostitučių firmelę gūdžiame Airijos kaime. Režisieriaus Tomo Hallo filmas įdomus dar ir tuo, kad čia debiutavo aktorius Domhnallas Gleesonas. Dar nesumontuotą „Sensacijos“ medžiagą iš filmavimo aikštelės peržiūrėję „Hario Poterio“ prodiuseriai pasiūlė Domhnallui Gleesonui vaidmenį filme „Haris Poteris ir mirties relikvijos“, o broliai Coenai pakvietė talentingąjį jaunuolį į vesterną „Tikras išbandymas“.

Keturi geismo keliai

Danų kino kritiko Mikkelio Muncho Falso ironiškoje dramoje „Gražūs žmonės“ šarmingai tyrinėjamas seksualumas, geismas ir vienatvė. Graži moteris po krūties operacijos nepasitiki savimi ir nusirita iki užklasinės veiklos pogrindiniuose pornofilmuose. Ekshibicionistas buhalteris nesugeba ištverti nenusimovęs kelnių viešose vietose. Žavingas vaikinas uždarbiauja, pardavinėdamas savo kūną, ir daro moteris laimingas. Darbo netekusi vyresnio amžiaus moteris ilgisi glamonių ir desperatiškai ieško vyriško glėbio. „Merginos su drakono tatuiruote“ operatoriaus Erico Kresso nufilmuotoje juostoje šių keturių vienišų žmonių keliai persipins pačiomis netikėčiausiomis progomis.

Dozė erotikos

Daug erotinių momentų žiūrovai atras ir Pietų Korėjos dramoje „Tarnaitė“, kurioje jauna namų šeimininkė vilioja turtingą vyrą, Bolivijos dramoje „Pietinis rajonas“, kur kamera sukasi 360 laipsnių kampu ir atvirai parodo išpaikusių jaunuolių aistras dideliame šeimos name bei Gasparo Noe psichodelinėje melodramoje „Pasinerk į tuštumą“, kuri garsėja neįtikėtinai originaliai nufilmuota sekso scena.

Apie festivalį „Kino pavasaris“

Kovo 17–31 dienomis kino filmai bus rodomi keturiuose kino teatruose Vilniuje – „Forum Cinemas Vingis“, „Forum Cinemas Akropolis“, „Skalvija“, „Pasaka“. Šiais metais tarptautinis kino festivalis „Kino pavasaris“ vyksta jau šešioliktą kartą. Iš viso per festivalio istoriją filmus žiūrėjo apie 450 tūkst. žmonių.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie 15min