Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2020 06 01

Klaipėdos savivaldybė grįžta prie įprastinio interesantų aptarnavimo

Klaipėdos miesto savivaldybė nuo birželio 1 d., etapais atnaujina kontaktinį klientų aptarnavimą, pranešė savivaldybė.
Klaipėdos savivaldybė
Klaipėdos savivaldybė / 15min.lt nuotr.

„Džiaugiamės, kad pamažu grįšime į įprastą gyvenimo ritmą ir vėl matysime miestiečius, kurių vizitai mums reiškia, jog esame reikalingi. Manome, kad bendravimas akis į akį, bet, žinoma, laikantis saugaus bendravimo rekomendacijų, padės klausimus spręsti efektyviau“, - sakė Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis.

Be išankstinės registracijos, tačiau ribojant klientų srautą, darbo valandomis klientai bus aptarnaujami Klientų aptarnavimo skyriuje, Liepų g. 11, Klaipėda.

Kituose Klaipėdos miesto savivaldybės asmenis aptarnaujančiuose padaliniuose, neturint galimybės kreiptis nuotoliniu būdu, klientai bus aptarnaujami tik pagal išankstinę registraciją – atvykti numatytu laiku galės iš anksto telefonu ar elektroniniu paštu užsiregistravę gyventojai. Išankstinė registracija vykdoma nuo š. m. birželio 1 d. Išsami informacija dėl išankstinės registracijos skelbiama Klaipėdos miesto savivaldybės interneto svetainėje www.klaipeda.lt, šioje nuorodoje: https://www.klaipeda.lt/lt/asmenu-aptarnavimas-karantino-metu/7773

Viešosios tvarkos skyrius kontaktinį asmenų aptarnavimą planuoja atnaujinti nuo š. m. birželio 17 d.

Užtikrindama lankytojų ir asmenis aptarnaujančių darbuotojų saugumą ir COVID-19 ligos plitimo prevenciją, Klaipėdos miesto savivaldybės administracija nustatė klientų aptarnavimo karantino metu reikalavimus. Klaipėdos miesto savivaldybė informuoja, kad nebus aptarnaujami lankytojai, turintys ūmių viršutinių kvėpavimo takų infekcijų požymių (pvz. sloga, kosulys, pasunkėjęs kvėpavimas, karščiavimas 37,3 C ir daugiau). Kontaktinio asmenų aptarnavimo metu lankytojai turės laikytis nustatytų reikalavimų:

  • klausyti lankytojų srautus reguliuojančio ar asmenis aptarnaujančio darbuotojo nurodymų;
  • į paskirtą konsultaciją atvykti ne anksčiau 10 min. iki nustatyto laiko, jei lankytojai konsultacijai registruojami išankstinės registracijos pagalba;
  • laukiant konsultacijos laikytis saugaus, ne mažesnio kaip 2 metrų atstumo vienam nuo kito;
  • prieš užeinant į asmenis aptarnaujančių padalinių laukimo ir aptarnavimo patalpas dezinfekuoti rankas arba dėvėti vienkartines pirštines;
  • užėjus į asmenis aptarnaujančių padalinių laukimo ar aptarnavimo patalpas ir viso aptarnavimo metu dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones (veido kaukes, respiratorius ar kitas priemones);
  • laikytis kitų asmens higienos reikalavimų (rankų higiena, kosėjimo, čiaudėjimo etiketas);
  • po suteiktos paslaugos ar konsultacijos nedelsiant palikti laukimo ir aptarnavimo patalpas.

Kol bus atšauktas karantinas, Klaipėdos miesto savivaldybė rekomenduoja gyventojams toliau rinktis nuotolines paslaugas ir į asmenis aptarnaujančius padalinius atvykti tik tuomet, kai tai yra būtina.

Prireikus paslaugų jas galima užsisakyti el. būdu paslaugos@klaipeda.lt. Prašymai taip pat priimami elektroniniu paštu info@klaipeda.lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius