Dabar populiaru
Publikuota: 2019 kovo 28d. 16:21

Nauji autobusų maršrutai į Klaipėdos LEZ – iš šiaurinių ir pietinių rajonų

Klaipėdos laisvoji ekonominė zona
Klaipėdos LEZ nuotr. / Klaipėdos laisvoji ekonominė zona

Nuo balandžio 1 d. VšĮ “Klaipėdos viešasis transportas” atnaujina ir išplečia ligšiolinį 22 autobuso maršrutą ir paleidžia visiškai naują 22B maršrutą. Naujieji maršrutai leis Klaipėdos LEZ viešuoju transportu pasiekti dažniau, patogiau ir praktiškai iš viso miesto.

Pirmoji naujovė – 22 maršruto išplėtimas. Iki šiol nuo „Akropolio“ vos 4 kartus per dieną kursavęs maršrutas prailginamas iki Jūrininkų stotelės ir į LEZ vyks Vingio, Smiltelės, Taikos ir Debreceno gatvėmis. Be to, didinamas maršruto dažnis: į LEZ 22 autobusas vyks 7 kartus (išvykimo iš Jūrininkų st. laikai – 05:24, 06:24, 07:22, 13:55, 15:35, 16:47, 19:26), o iš LEZ išvažiuos 8 kartus (išvykimo iš Lypkių st. laikai – 05:50, 06:50, 08:10, 14:45, 16:10, 17:15, 20:15 ir 23:20).

Dar didesnės naujienos sulaukė šiaurinės Klaipėdos dalies gyventojai – įvedamas visiškai naujas 22B maršrutas, su LEZ sujungsiantis Senojo Panevėžio stotelę. Maršrutas drieksis Panevėžio, Kretingos, H. Manto, Tiltų gatvėmis, Taikos ir Baltijos prospektais. Iš Senojo Panevėžio stotelės šis autobusas išvyks 6 kartus (05:05, 06:10, 07:18, 13:50, 15:30 ir 16:50), o iš Lypkių st. – 7 kartus (05:34, 06:40, 08:12, 14:40, 16:10, 17:23 ir 23:20). Abu maršrutai kursuos tik darbo dienomis.

Eimantas Kiudulas, Klaipėdos LEZ direktorius, tvirtina, kad nors teritorija turėjo vieną maršrutą, jo ribotumas akivaizdžiai netenkino daugiau kaip 5400 darbuotojų poreikių. Dėl šios priežasties jis džiaugiasi, kad su miesto savivaldybe pavyko rasti bendrą kalbą dėl pastebimos 22 maršruto plėtros.

„Nors patys dėjome pastangas gerinti LEZ pasiekiamumą su automobilių dalijimosi ar dviračių takų projektais, savaime suprantama, kad didžiausiam Vakarų Lietuvos verslo centrui reikėjo geresnio ryšio miesto viešuoju transportu. Iki šiol dalis įmonių pasiekiamumo problemą sprendė vežiodamos savo darbuotojus samdant privačius vežėjus, tačiau ir toks sprendimas tenkindavo vienos, o ne visų įmonių ir darbuotojų poreikius. Nuoširdžiai dėkojame miesto savivaldybei už rastą galimybę tūkstančiams darbuotojų saugiau, greičiau ir patogiau pasiekti savo darbovietes ir namus“, – kalba E. Kiudulas.

Jurgita Bėrontienė, Klaipėdos LEZ paslaugų projektų vadovė, prideda, kad naujieji maršrutai ir grafikai jau pristatyti LEZ įmonėms. Maršrutai bei grafikai maksimaliai pritaikyti prie esamų Klaipėdos LEZ įmonių poreikio.

„Džiaugiamės, kad naujieji maršrutai tenkins absoliučios daugumos įmonių poreikius: tų, kieno pamainos prasideda nuo 6 ryto, taip pat 7-8 ryto. Pagaliau atsiranda galimybė į LEZ atvykti dirbantiems popietines pamainas. Galiausiai, esame labai laimingi ir dėl vieno naktinio reiso – turime ir tų, kad darbą baigia prieš vidurnaktį, šie kolegos nuo šiol namo taip pat galės grįžti viešuoju transportu“, – kalba J. Bėrontienė.

Klaipėdos LEZ atlikta analizė rodo, kad pradiniame naujųjų maršrutų veiklos etape autobusais kasdieną naudosis maždaug 7 kartus daugiau darbuotojų nei iki šiol. Vėliau šis skaičius turėtų didėti.

Klaipėdos LEZ planuoja toliau tęsti konsultacijas su miesto savivaldybe dėl galimybės ateityje pasiūlyti ir maršrutus šeštadieniais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Praktiški patarimai

Gerumu dalintis gera
Skanumėlis

Dabar tu gali

Maistas

Parašykite atsiliepimą apie 15min