Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2009 05 29

Abejojama, ar dar verta traukiniais vežti keleivius

Su finansiniais sunkumais susiduriančių „Lietuvos geležinkelių“ atstovai teigia, kad jeigu nebus rasta išeitis iš padėties, gali tekti atsisakyti keleivių vežimo, pranešė LTV naujienų tarnyba.
Geležinkelis Klaipėdoje
Geležinkelis Klaipėdoje / Egidijaus Jankausko/15min.lt nuotr.

„Lietuvos geležinkeliai“ susiduria su rimtais finansiniais sunkumais – šiemet nuostoliai dėl keleivių vežimo gali padidėti iki 180 mln. litų, o valstybės biudžete bendrovei numatoma kompensacija - tik 5,02 mln. litų. Nuostolingas keleivių vežimas anksčiau bent iš dalies buvo padengiamas pelnu, kuris gaunamas gabenant krovinius. Tačiau šiemet Vyriausybė pareikalavo, kad apie 50 milijonų pelnas būtų sumokėtas dividentais į biudžetą.

„Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Albertas Šimėnas teigia, kad jeigu nebus rastas būdas, kaip padengti nuostolius, tektų kelti klausimą, ar išvis dar verta vežti keleivius.

Planuojama, kad jeigu išeitis nebus rasta, bus mažinami darbuotojų atlyginimai, nuo vasaros atsisakoma kai kurių maršrutų.

Tai, kad „Lietuvos geležinkeliai“ turi rimtų problemų, pripažino ir premjeras Andrius Kubilius, kuris sakė, kad paskaičiavus, kiek kainuoja keleivių pervežimas, kyla minčių, kaip ateityje turėtų funkcionuoti ši transporto sistema. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Užsisakykite 15min naujienlaiškius