Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2015 05 22

Alminas Mačiulis: reikia griežtinti orlaivių savininkų atsakomybę už saugumo reikalavimų nesilaikymą

Vyriausybės kancleris Alminas Mačiulis sako, kad turi griežtėti lėktuvų savininkų atsakomybė už netinkamą lėktuvų aprūpinimą saugumo priemonėmis.
Alminas Mačiulis
Alminas Mačiulis / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Tai jis pareiškė po penktadienį surengto pirmojo Vyriausybės sudarytos komisijos posėdžio. Šiai komisijai pavesta įvertinti paieškos ir gelbėjimo operaciją, kai į Baltijos jūrą nukrito lėktuvas „An-2“, kuriuo skrido du patyrę pilotai.

Komisijai vadovaujantis A.Mačiulis sakė, kad „An-2“ buvusios saugumo priemonės yra Susisiekimo ministerijos vykdomo tyrimo klausimas, tačiau šioje srityje teisės aktai yra tobulintini.

„Apskritai kalbant apie skrydžių saugos bendrajai aviacijai reikalavimus, buvo paprašyta Susisiekimo ministerijos ir atitinkamai kitų įstaigų rimtai peržiūrėti saugos reikalavimus, taip pat peržiūrėti orlaivio savininko atsakomybę už saugos reikalavimų laikymąsi, nes panašu, kad čia irgi yra kur tobulinti dabartiniu metu galiojančius teisės aktus“, – po posėdžio žurnalistams sakė A.Mačiulis.

„Bendrame kontekste, įvertinant būtinybę reglamentuoti aiškiau, griežčiau, man rodosi, kad tie pasiūlymai būtų logiški, juos mes apsvarstysime kitame komisijos posėdyje. Šiandien, kaip žinote, pavyzdys, nukrito Biržų rajone irgi orlaivis pramoginis – galbūt tame kontekste, jog tų incidentų yra ne vienas ir ne du, tas taisyklių aiškesnis reglamentavimas – aš nesakau, kad būtinai griežtinimas – ir būtent atsakomybė už tai turėtų būti turbūt taipogi peržiūrima“, – dėstė A.Mačiulis.

Bus privalomas švyturys?

Anot jo, komisija taip pat svarstė, kad visuose lėktuvuose turėtų privalomai būti švyturys, pranešantis apie nelaimės vietą.

Išsakyta pasiūlymų ir labiau centralizuoti vadovavimą gelbėjimo operacijoms, trumpinti terminą, per kurį orlaivis turėtų pranešti apie sėkmingą nusileidimą.

„Pasiūlyta pateikti teisės aktų pakeitimus dėl atitinkamos įrangos bendrosios aviacijos orlaiviuose turėjimo, kalbu konkrečiai apie avarinės vietos nustatymo švyturio turėjimą orlaivyje“, – aiškino kancleris.

Komisijoje išsakyta pasiūlymų ir labiau centralizuoti vadovavimą gelbėjimo operacijoms, trumpinti terminą, per kurį orlaivis turėtų pranešti apie sėkmingą nusileidimą.

Į antrą posėdį komisija rinksis kitą savaitę, ketvirtadienį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius