Kaip rašo dienraštis „Respublika“, areštai greitai gresia ne tik nekilnojamojo turto sektoriuje, bet ir vežėjams, kurie prisipirko išsimokėtinai sunkiosios technikos. Tvirtinama, kad turto arešto šmėkla gali įsisukti ir tarp pirktų į skolą autobusų ir troleibusų.
Anot asociacijos „Linava“ vadovo Algimanto Kondrusevičiaus, Lietuvos vežėjų įsipareigojimai už lizingu įsigytas transporto priemones šiuo metu siekia apie 5 mlrd. litų. Jis sakė, kad turto arešto grėsmė jaučiama. Anot vyro, keleivinio transporto sektoriuje kol kas to nėra, tačiau padėtis smarkiai blogėja.
Padėtis jau kurį laiką nėra gera nekilnojamojo turto sektoriuje. Nekilnojamojo turto įmonės „YIT Kausta būstas“ direktorius Alvydas Kvedaravičius pastebėjo, kad nemokių klientų nuolat daugėja ir problemos jau pradedamos spręsti teismo būdu. Jo teigimu, dabar nagrinėjami trys atvejai tokių klientų, kurie jiems nesumokėjo skolų ir neįvykdė notarinių sutarčių.
Lietuvos nekilnojamojo turto plėtros asociacijos prezidentas Robertas Dargis dienraščiui „Respublika“ patvirtino, kad nekilnojamojo turto areštų tendencija ryški ir ateityje jų tikrai daugės.
Anot Centrinės hipotekos įstaigos direktoriaus pavaduotojos Daivos Raupytės, pernai vidutiniškai per dieną buvo įregistruojama iki 300 turto areštų aktų, šiemet per dieną įregistruojama apie 500.