„Įlipusi į troleibusą kalbėjau telefonu, todėl net nepastebėjau kelias stoteles jis važiavo atidarytomis durimis. Gal vieną, gal dvi“, – laiške redakcijai rašo skaitytoja. Jos teigimu, troleibuse, važiuojančiame iki 1-ojo troleibusų parko Antakalnio gatvėje, buvo nedaug keleivių, visi jie sėdėjo savo vietose, todėl iškristi jiems negrėsė.
Tačiau mergina buvo pašiurpusi, kai troleibusui stabtelėjus prie šviesoforo iš jo ramiai išlipo moteris. „Laimė, kad gretimoje juostoje automobiliai irgi jau buvo sustoję. Juk jei dideliu greičiu atlėktų koks nors automobilis, nelaimės tikimybė būtų labai didelė“, – rašo Viltė. Skaitytoja pridūrė, kad duris troleibusas užvėrė Karaliaus Mindaugo stotelėje.
„Gali būti, kad jis (vairuotojas – aut. past.) neuždarė durų“, – ketvirtadienį situaciją komentavo „Vilniaus troleibusų“ generalinis direktorius Jonas Bagdonavičius. Jo teigimu, tai rimtas saugos pažeidimas, kuriam kartojantis vairuotojas net galėtų netekti darbo. „O jei kas iškris? Puls po ratais?“ – neatsakingu vairuotojo elgesiu piktinosi J.Bagdonavičius.
Jis aiškino, kad apie incidentą sužinojo pažiūrėjęs 15min.lt publikuojamą filmuotą medžiagą, ir apgailestavo, jog vaizdo medžiagoje nesimato troleibuso numerio. Vis dėlto, J.Bagdonavičiaus teigimu, bus bandoma aiškintis, koks tai buvo troleibusas ir kodėl jis važiavo neuždarytomis durimis.
„Aiškinsimės, kas yra“, – žadėjo J.Bagdonavičius. Vyras retoriškai klausė, kaip turėtų elgtis vairuotojas sugedus ir neužsidarant troleibuso durims: išlaipinti keleivius ar važiuoti iki galinės maršruto stotelės, kur jo lauktų mechanikas.
Generalinis direktorius aiškino, jog atvejai, kai troleibusas pradeda važiuoti ir tik tada uždaro duris, yra ganėtinai dažni. „Su tuo kovojame“, – sakė direktorius. Jis patikino, kad kai kuriuose troleibusuose yra speciali blokuojanti įranga, kuri neleidžia troleibusui pajudėti iš vietos, kol jo durys atidarytos. Tačiau tokia įranga, J.Bagdonavičiaus teigimu, kol kas yra ne visuose troleibusuose, o kartais ją išjungia patys vairuotojai.