„Maxima“ praranda dalį pirkėjų. Nes jei turi ką nors nusipirkęs kitur, tai, ko yra pirkti ir „Maximoje“, negali eiti į vidų, nes liksi apkaltintas vagyste. Kas per proto bokštai sugalvojo, kad nereikia ten daiktų saugyklos? Ar „Maximos“ vadovams vis vien, jog dalis pirkėjų neužeina, nes neturi kur palikti daiktų?“, – retorinius klausimus kėlė į 15min besikreipęs kaunietis Rolandas.
Kodėl Karaliaus Mindaugo pr., prekybos centre „Akropolis“ veikiančioje „Maximoje“ nėra, kaip kitur, daiktų saugojimo spintelių?
„Skaitytojui ir kitiems mūsų pirkėjams norime pasakyti, jog apsiperkant „Maximos“ parduotuvėse į jas tikrai galima įsinešti anksčiau pirktus pirkinius ar kitus daiktus. Jei pirkėjas turi pirkinių, kuriais galbūt prekiaujama „Maximoje“, ir neturi pirkimo čekio, prieš įeidamas į parduotuvę gali apie tai perspėti apsaugos darbuotojus, budinčius prie kasų, arba informacinės kasos darbuotojus.
To visiškai pakanka norint į parduotuvę įsinešti jau turimus pirkinius ir dėl nieko nesibaiminti“, – paaiškino Rosvaldas Gorbačiovas, „Maxima LT“ Korporacinių reikalų departamento direktorius.
Pasak jo, taip yra saugiau – pirkiniai niekur nepaliekami.
„Savo pirkėjus gerbiame ir visada siekiame užtikrinti patogų apsipirkimą. Prieš keletą metų daiktų saugojimo spintelės prie parduotuvės „Maxima“ prekybos centre „Akropolis“ veikė. Tačiau pastebėjome, jog jomis daugiausiai naudojosi „Akropolio“ lankytojai ir spintelės būdavo nuolatos užimtos. Dėl to radome geresnę išeitį. Manome, kad toks variantas mūsų pirkėjams patogesnis“, – patikino „Maximos“ atstovas.